Forfatter |
|
D-FENS Lukket konto

Luket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 31 August 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... det er måske et dumt spørgsmål, men hvis man ikke længere ønsker at deltage i forummet, skal man så - på en eller anden måde - melde sig ud eller skal man blot undlade at logge ind for tid og evighed?
Jeg kunne forestille mig at det første var det mest praktiske hvis administratoren en gang imellem 'rydder op'...?
Grunden til min udmeldelse er, at forummet nok ikke lige er det 'voksen-debat-forum' jeg havde håbet på. Der har været mange fine tråde, men jeg har lidt på fornemmelsen at 9 ud af 10 medlemmer er ret unge, og jeg finder det altid lidt skuffende når man f.eks. midt i en debat om professionel kabelføring støder på udsagn i stil med "Jeg må ikke bore huller i mit værelse..." eller "Min mor siger, at når jeg har ryddet op, så..."
Der er selvfølgelig ikke noget galt i at være ung, og jeg ønsker da også I øvrige medlemmer en god debat fremover. Det var bare ikke lige det jeg havde håbet på...
D-FENS
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skriver bare en mail til admin@hifi4all.dk og beder om at få din konto lukket, evt med begrundelse. og så skal han nok hjælpe dig.
|
Til top |
|
|
Flageborg Branchemedlem

kringlyd.no
Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 105
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt spørsmål d-fense, men er det ikke bedre med en løsning?
Sender herved melding til administrator om at vi ønsker en egen "gruppe" for oss som har passert ca.30 år. Vi, d-fense og jeg med mange fler, med mange års erfaring med tweaking og tilpasning av lyd og bilde. Vi bestemmer selv hvor utstyr og kabler etc. skal plasseres, og så har vi penger til å realisere våre lyster.
HJELP! VI VIL HA VÅRT EGET OMRÅDE PÅ DETTE FORUMET:
Kall oss: SENIOR-HIFI
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu hedder det jo Hifi4all, så i må finde jer i at blive blandet med alle de andre "lidelsesfæller" uanset alder.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 422
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaa, kan vel godt forstå "jer".
Det er bare en skam at I, med al jeres erfaring, så måske ikke vil være så meget at finde i de almene indlæg, hvor I ellers sikkert ville kunne lære os (under 30) en del...
Rune __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flageborg skrev:
Godt spørsmål d-fense, men er det ikke bedre med en løsning?
Sender herved melding til administrator om at vi ønsker en egen "gruppe" for oss som har passert ca.30 år. Vi, d-fense og jeg med mange fler, med mange års erfaring med tweaking og tilpasning av lyd og bilde. Vi bestemmer selv hvor utstyr og kabler etc. skal plasseres, og så har vi penger til å realisere våre lyster.
HJELP! VI VIL HA VÅRT EGET OMRÅDE PÅ DETTE FORUMET:
Kall oss: SENIOR-HIFI |
|
|
Hmm, Hifi4All er vel ikke længere særligt dækkende så? Nyt forum under Hifi4Seniors? Nej, vel?
Alder har absolut intet med kvaliteten af indlægene at gøre, det har derimod den disciplin der vises når man skriver under trådene! Der skal være plads til alle, men man bliver selvfølgelig ganske irriteret når der kommer et fuldstændig ligegyldigt argument eller en udmelding uden nogen form for hold i virkeligheden i en ellers saglig tråd. Fint for mig at der findes 117 tråde med 'hvad skal jeg købe, Yamaha eller Denon?', jeg forbeholder mig ret til at undlade at svare. Derimod ryger tyngden i indlæggene af fløjten når diverse interessante tråde fyldes med uvedkommende bavl. __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa som jeg ser det, så er det da altid de 'voksne', der går foran, når der er ballade her på forummet. Så en aldersopdeling løser nok ikke meget i den henseende.
Nej, vi burde sorteres efter modenhed, hvor mange udråbstegn, der anvendes og indkøbsprisen på anlægget 
Eller også kunne vi bare erkende, at det hedder hifi4all ...
Dog mener jeg stadig, at folk, der anvender mange udråbstegn, skulle have et forum for sig :) __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
Til top |
|
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle er erfarne
Nogle er nørder
Nogle er altvidende
Nogle ved godt at de er altvidende
Nogle ved godt at man bliver klogere af at spørge
Nogle ved godt hvem man skal spørge for at blive klogere
Nogle er unge og videbegærlige
Nogle er unge og heldigvis ikke til at råbe op
Nogle af de unge bliver entuisiaster – så har vi nogen der kan arve vore plader.
I den anden ende er der nok nogle (en ) med begyndende demens.
Der er over 6000 forskellige medlemmer så listen kan fortsætte side op og ned.
PS: 2/3 af det der skrives og berettes om er ikke min interesse, og selvom det fylder meget kan man godt og let springe det over. Mister vi noget ved at I smutter? – har desværre ikke bemærket indlæg.
|
Til top |
|
|
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Du skriver bare en mail til admin(at)hifi4all.dk og beder om at få din konto lukket, evt med begrundelse. og så skal han nok hjælpe dig. |
|
|
Hehe.. Du må nok hellere fjerne den email adresse.. Ellers flyder det bare med spam.!
|
Til top |
|
|
D-FENS Lukket konto

|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
Mister vi noget ved at I smutter? – har desværre ikke bemærket indlæg.
|
|
|
Suk... jeg prøvede virkelig at gøre min begrundelse saglig uden at angribe nogen. Og det var netop for at undgå en polarisering af forummet eller en skyttegravskrig at jeg indså det var bedre jeg så i stedet selv fandt mere passende græsgange...
Det er desværre infantile udsagn (uanset hvilken alder posteren har) i stil med denne, der får mig til at søge væk... stort suk...
D-FENS
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder jo til at du vælger at smutte fordi du ikke kan forliges med at alle aldersgrupper færdes herinde - problemet er ikke større end at springe de indlæg over som ingen interesse har. Søger du oplysninger eller andet, skal du nok spotte de indlæg som indeholder noget af det du søger!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det, at en person skriver at han/hun ikke må bore huller i væggen for kæreste/mor/samboende, kan gøre at du synes det er for pjattet og ikk bryder dig om at "være med" - ja så vil jeg sige at man er en antydning sart og måske anser sig selv for at være mere vigtig end andre.
Der er da mange ting herinde hvor man kan ryste på hovedet - f.eks er der nogle der er SÅ grønne at de ikk rigtig forstår hifiverdenen - men der er to ting at gøre - - - - 1. Hjælpe personen lidt på vej (hvad jeg går ud fra at forummet er til) eller 2. kigge den anden vej og "bare" lade som ingenting.
ER man nød til at logge helt af og blive slettet pga af, at en ikke må bore huller i væggen - hmm, ja så er det nok ikk så skide nemt at være her.
Jeg er bange for at der ikk rigtig er nogle steder hvor der ikke kommer nogle ting frem som IKKE ALLE kan li - specielt ikke her på HIFI4ALL, da der er særdeles mange her.
Og der ER jo hifi4ALL - også for dem der ikke kan møblere sin stue efter anlægget (nok derfor der er sub/satsystemer ) og f.eks ha 2 x 400 liters ht at stå i stuen, med 6 forstærkere på.
Ellers prøv WWW.HIFI-LINK.DK - der er næsten ikke flere folk på den side og måske er du heldig at alle sammen er voksne.
|
Til top |
|
|
D-FENS Lukket konto

|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Det lyder jo til at du vælger at smutte fordi du ikke kan forliges med at alle aldersgrupper færdes herinde |
|
|
Forliges og forliges... jeg har som sagt bare erkendt at jeg kan få mere ud af andre fora. Det er IKKE en kritik af medlemmerne i dette forum. Som allerede nævnt ønsker jeg jer alle en god og saglig debat om HiFi etc. fremover 
Og nu sender jeg mailen med udmeldelsen, så jeg kan ikke længere svare på indlæg. Det håber jeg I respekterer...
D-FENS
|
Til top |
|
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
D-FENS skrev:
Der har været mange fine tråde, men jeg har lidt på fornemmelsen at 9 ud af 10 medlemmer er ret unge, og jeg finder det altid lidt skuffende når man f.eks. midt i en debat om professionel kabelføring støder på udsagn i stil med "Jeg må ikke bore huller i mit værelse..." eller "Min mor siger, at når jeg har ryddet op, så..."
D-FENS
|
|
|
sorry - sidste sætning var en returbold på din Gul Stue Forum - det ser ud at vi alle har lidt af det der
|
Til top |
|
|
dk2000 Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Status: Offline Indlæg: 431
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja skoene klemmer - studenterhuen trykker dog ikke 
Vis dog folk der ikke ved så meget om hifi lidt tålmodighed, de er her for at lære, og vi er her for at lære af hinanden. Vi er alle startet "grønne" og har lært med årene - der skulle også gerne være en ny generation af hifi nørder om 10 år !
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
netop alsidigheden er styrken ved et forum af denne art, at nogen ik
har set en vhs maskine i levende live gør vel ik så meget, de lidt
ældre har jo en tendens til at være noget indgroede i deres
præferencer, og dermed mindre tilbøjelige til at prøve nye produkter
af, så mon ik os de får noget ud af en 18 årig gut, der har taget
chancen og købt et nyt produkt, de ellers aldrig havde hørt om.
hvis man ik kan lide tonen, er der nok ik meget at sige til det, vi er
en del der måske burde lære at give et klarere udtyk af, at det er med
et glimt i øjet når vi poster en spids kommentar, eller "infantile
udsagn".
at dele folk op i a og b entusiaster er bestemt ikke vejen frem, selvom
folk med ice, snurrerundt, holfi, denon, dali, transparent, primare, classe, audiovector, Linn, dynaudio,
snell, sonus faber, gryphon, opera audio, teralabs, lc audio, krell,
bryston, vienna acoustics, oddysey audio, aragon, yamaha, crown, System
audio, kina grej, samt folk fra lolland og bornholm, vel ik burde ha
lov til at være på en hifi side
som ses skrev, vi har alle forskellige interesser, og mål med vores
interesse, og det betyder på ingen måde at vi ikke kan lære af hinanden
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sjovt at netop alderen nævnes som et problem herinde, for jo; der er unge mennesker herinde, men prøv at sammenligne med et næsten hvilket som helst andet forum.
Jeg vil faktisk mene at netop Hifi4All præges af, at være "drevet" af "ældre" kræfter, og seriøsiteten er forholdsvis høj.
Sammenligner jeg med bilfora, elektronikfora sågar vinfora, så er det begrænset hvor mange "unge" kommentarer der kommer herinde.
Måske skulle der være mulighed for at skrive sin alder i sin profil, så andre kan se hvor gammel man er?  (hvad med den ide moderatorer  ?)
Så kan man selv vælge at ignorere indlæg fra en bestemt aldersgruppe.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske skulle manden ha kigget sig lidt omkring herinde INDEN han oprettede sig ? Så havde det problem aldrig opstået
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels.. det er muligt.. under oplys fødselsdag  ,
men en mulighed for at ignorere alle post fra en bestemt
aldersgruppe, køn, lokalitet samt etnisk baggrund var ik nogen dum ide..
hvis man nu kunne ignorere alle indlæg af kvinder, havde jeg aldrig
opdaget der rent faktisk fandtes fans af bon jovi, og jeg havde været
langt lykkeligere i dag
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... "Forum racisme"?? Har vi lige opfundet et nyt begreb?
Ja, det er de små ting i livet der gør en lykkeligere...
(Går straks ind og skriver alder i profilen...  ) __________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|