Hej
Jeg har den senere tid gådet og tænkt på af indvestere i en ny forstærker, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal vælge
Mit anlæg består af følgende:
Højtalere: JBL TI5000, samt et par Solid Solutions S100 baghøjtalere og en gammel Jamo Center 100.
Forstærker: Sony STR-DB1070
CD/DVD: Sony DVP-NS905V
Anlæget spiller nu meget godt, men jeg kunne godt tænke mig noget mere skub i mine JBL'er til når jeg hører musik. (Jeg har egentlig ikke de store krav til når jeg ser film, og er egentlig meget godt tilfreds med det)
Hvad for en forstærker skal jeg vælge???
Jeg har gået lidt og kigget på eAR 502 eller 2 stk 1001 fra Acoustic Reality, men jeg ved slet ikke om de er hensiktsmessig med den type musik jeg hører. Jeg er mest til rock musik og pop musik, og til tider lidt techno.
eAR 5002 ligger i øjeblikket til 9999,- og eAR 1001 til 9999,- pr. stk. men kommer til at stige en del i pris efter sommerferien.
Så vidt jeg kan forstå skulle man få ekstra meget for pengene hvis man vælger disse frem for noget analog, er dette rigtigt? Eller skal jeg holde mig til noget af det gode gameldages analog?
Egentlig ligger de 2 stk eAR 1001 noget over hvad jeg havde tænkt mig at investere i det, og prisen på eAR 502 ligger nok mere i mit lege, men som sagt hvis man får så "meget" exstra for pengene, ville jeg måske gøre en indsats for at prøve at skaffe de sidste kr.
Hjælp mig med at beslutte mig!!!