Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 20:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: mere bas på en jvc-rx5042 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rene_chr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 23 Juni 2004 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

jeg har lige købt en jvc-rx5042 og den spiller jo ret godt  ihvertfald  iforhold til en gamle forstærker jeg havde før.

nu har jeg ledt manualen igennem og søgt og gjort ved. men jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan fyre noget mere bas på lyden.

jeg fandt et sted hvor jeg ku sætte op til 8db højere lyd på nogle frekvenser men det gav ikke det store.

jeg ku læse i manualen at hvis jeg ahvde købt et af de andre jvc anlæg var der en bassbost osv...

men ikke på denne forstærker

nogen der ved hvordan jeg får fyrret noget bas på musikken?

har ingen subwoofer ellers var det jo en mulighed.

skal jeg virkelig investere i en sub for at få den fede biograf lyd når jeg ser film?

for i øjeblikket lyder det næsten som en 2 stykker træ der bliver banket sammen når der kommer en eksplosion.

med den gamle forstærker ku jeg sætte "loudness mode" på og smide 12db på bassen. det gav ret meget.

Til top Vis rene_chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rene_chr Besøg rene_chr's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes