Sendt: 05 August 2004 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
> Kjeldsen
Ja, det handler nok om at man lige skal hitte ud af princippet og ikke være for ivrig hehe. Har faktisk ikke rodet med det siden igår, da jeg har lyttet til cd lige siden.....kan slet ikke lade være 
Så til dig Demo, kan jeg bare sige den er NICE! Mit setup består af T753 samt et par Dali Evidence 470, og jeg savler stadig over det. Lyden er utrolig lækker, med en vanvittig flot spredning og en "stor" bas trods de forholdvis små enheder. Under købet lyttede jeg også til B&W da mange mener disse går godt med NAD jv. deres lidt mere merkante diskant. Men jeg var SLET ikke i tvivl efter at have nærlyttet til: "B&W cm4", "B&W dm603 og 604 s3", "Dali suite 2.8" samt "dali evidence 470". Det skulle bare være 470. Syntes faktisk den er mange klasser over de andre nævnte, og kunne efter min mening sagtens gå som en dyrere højttaler. Men det er jo kun til os.....forbrugernes fordel .
Skal også lige nævnes at de (efter min mening) spiller det meste MEGET overbevisende. Men hvis du skal lytte til dem, så prøv lige at få soundtracket til ringenes herre 1 med . Det er lige så det løber en koldt ned af ryggen. SÅdan har jeg det ihvertfald.....
/Step
|