Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 00:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Audio Note P-Zero el ligende. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogen af jer der kender noget til Audio Note's P-Zero 8w forstærkere?

Jeg har tænkt på at købe sådan et par stykker når der på et tidspunkt bliver råd.

Hvor meget er de 8 ohm Klasse A i forhold til en klasse A/B forstærker? Jeg bruger idag en HK AVR 7000 (5x100W) forstærker, men vil i fremtiden have mig en Densen Beat 200 med et par effekt blokke på.

Findes der andre forstærkere i ligende design som Audio Note, som ikke koster en formue. Jeg har set Primare laver en 928 serie, men desværre koster de jo en del.

Jeg har overvejet at finde nogen gamle modeller, som kan erhverves for små penge, og put et par Ice eller Zap moduler i.

Men jeg syntes egentlig at Audio Note ser rimelig interessant ud. Og til 10kkr (I DK) og 7000kr (i DE) for et par, er det jo skide billigt.!

Mvh Michael

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

Mdpdr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

hej Michael,

jeg kan ikke lige give en watt forkl. mellem A/B og A, men jeg har lige købt en M-zero forfst. som spiller sammen med en Nakamich pa5E og det lyder rigtig godt (den aføste en frontline fra LC audio).

Jeg har meget kort lige lyttede til P-zero monoblock'ne og de er absolute et mere seriøst lyt værd.. 

Der udover kan jeg kun anbefale audio consult som meget seriøs forretning, og Anders har ydet rigtig god service m.h.s til udlån, råd osv.

god jagt

mvh

Marc

Til top Vis Mdpdr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mdpdr

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes at deres design er rigtig fedt.

Jeg faldt lige over denne gut's anlæg.

Det ser bare mega fedt ud. Jeg kan rigtig godt li de mono blokke. Desværre koster de så bare en stor del mere. Men det var sådan noget jeg havde tænkt på. Istedet for de altid 19" brede forstærkere.

Jeg er samtidig igang med at få et diagram over mulistikket i Densen B200 så jeg kan bruge remote power. Jeg tror det vil være en rigtig god sammen sætning, og en meget bedre afløser til stereo end min HK.

Jeg er stadig klar på at hører lidt om Audio Note Zero serien hvis der er andre der har hørt den.

Mvh Michael

LINK hvis det ikke virker:

http://www.hifilink.dk/forum/download.asp?a=69&contentTy pe=image/pjpeg&filename=jj.jpg

LAST
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Hej Michael

8 watt er ikke meget, klasse A eller ej. For at du kan få noget godt ud af de få watt, kræver det at du har nogle højttalere som er MEGET lette at trække. En tommelfinger-regel siger at forstærkeren skal levere 10 gange drifteffekten på højttalerne.

Jeg har selv en Audio Note M-Zero R forforstærker, som jeg er meget tilfreds med. Jeg lyttede lidt til det komplette Zero setup hos Audio-consult - helt klart et setup med mange gode egenskaber. Zero serien er absolut en "lytter" værd.

Hilsen LAST

http://www.nationupnorth.com
Til top Vis LAST's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LAST Besøg LAST's Websted

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Sendt: 26 Oktober 2004 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Ja jeg tænkte også at 8 watt ikke er meget.

De skal bruges på et pat DIY højttalere med DIY bånddiskant og et par Seas Excel enheder. Desværre er de lidt tunge og trække pga. diskanten er meget lav.

Jeg tror nu alligevel jeg vil overveje at hører dem. Det kan jo være de spiller så positivt at det er lige meget om det er højt. :)

Mvh Michael

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes