| Forfatter |
|
hell Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 01:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har søgt og læst nogen andre indlæg, men kan ikke helt finde ud af om i enlig syntes H/K er godt eller dårligt.
Mer fordi der er tilbud på HK-3380 til en 2600,- og det lyder jo som et godt køb men i den prisklasse ligger Cambridge også og Denon.
OK i kender måske ikke lige nævnte model, men hvordan plejer H/K at være i lyden, mørk/lys tung/luftig??
(Jeg kan ikke komme til at lytte til en H/K, derfor ku det være rart med en præcis beskrivelse af lyden).
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jag har haft modellen før 3480, 3470, det eneste der er ændret er designet, så det er jo glimrende... eneste forskel er effekten.
lyden er lidt mørk, dog uden det er et irritationsmoment. forvent ikke highend dyder som transperant og detaljeret gengivelse, men en god solid forstærker med en ydeevner der ligger en del over prisklassen (hvad angår nyt udstyr), perspektivet er lidt sparsomt, men i den ende af skalaen er det imponerende at der overhovedet er noget. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
hell Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 03:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
jag har haft modellen før 3480, 3470, det eneste der er ændret er designet, så det er jo glimrende... eneste forskel er effekten.
lyden er lidt mørk, dog uden det er et irritationsmoment. forvent ikke highend dyder som transperant og detaljeret gengivelse, men en god solid forstærker med en ydeevner der ligger en del over prisklassen (hvad angår nyt udstyr), perspektivet er lidt sparsomt, men i den ende af skalaen er det imponerende at der overhovedet er noget.
|
|
|
Forventer ikke high end til prisen, det eneste jeg har at samligne med er en 6 år gammel JVC forstærker til dengang 2000,- så alt vil jo lyde milevidt bedrer.
Vil bare gerne indenfor det begrænsede budget ha mest mulig vellyd for pengene 
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 03:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
det vil jeg mene.. du får intet bedre til den pris.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
prosound Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 06:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis man skal holde sig i den prisklasse er det en god ide at kigge på noget brugt udstyr istedet for. kan finde en fin hifi forstærker brugt for 2600. prøv evt gul og gratis eller dba.dk. der skulle det nok kunne lade sig gøre at finde noget
__________________ When i see a pretty girl walking down the street one part of me wants to take her out and treat her really nice, another part of me wants to see how her head looks on a stick. Ed Gein
|
| Til top |
|
| |
hell Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
prosound skrev:
| hvis man skal holde sig i den prisklasse er det en god ide at kigge på noget brugt udstyr istedet for. kan finde en fin hifi forstærker brugt for 2600. prøv evt gul og gratis eller dba.dk. der skulle det nok kunne lade sig gøre at finde noget |
|
|
Vil helst ikke købe brugt  .
Du vil måske mene at de Classic som Ardency Audio har på tilbud er et bedrer køb så eller??
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2004 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
ikke umiddlebart....
prosound har ret, man kan få langt mere for pengene ved at købe brugt, men det er nu lidt svært at finde et alternativ hvis du kan få den spritny til 2600.
godt nok har jeg også selv købt brugt fra tid til anden, men glæden ved helt nyt udstyr er altså lige en tand bedre, så er det op til den enkelte om det er merprisen værd... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
hell Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2004 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skylder jer vel næsten en tilbage melding.
Så efter at ha været lidt rundt og lytte, og været på knæ for konen  Endte jeg/vi op med en NAD C320BEE istedet for.
Rigtig lækker forstærker forøvrigt og milevidt bedrer end det skrammel jeg har haft før, så blir det næste projekt nye højtallere højst sandsynligt nogle B&W af en art, men den tid den glæde.
|
| Til top |
|
| |