| Sendt: 07 Marts 2005 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var på messe i weekenden....
Jeg kan fortælle at Thomas Sillesen havde Beat-150 med til High-End messen i Kbh. Det var godt nok en prototype og ikke overraskende ligner den alle de andre - desværre var der ikke lejlighed til lytte til den.
Hvornår? Thomas turde ikke sætte en endelig dato på, men han regnede da med at vi får den at se i midten af August. Det bedste af det hele var....Thomas var åben over for tanken om at tilføje modellen køle ribber/huller som B-350......mmmm very nice!
Jensen' Bethoven var som forventet rigtigt fede....spillede virkeligt lækkert til trods for de trænge kår som mange af udstillerne måtte nøjes med (små hotel værelser). Beethoven Concert Grand står nu officielt på min ønskeseddel ved siden af B-150....mums meget lækkert! Hvis ikke I har haft lejlighed til at lytte til denne perle så bør de ske snarligt....den virker fantastisk ukompliceret og spiller musik med en lethed og en elegance som tiltaler mig meget.
Hørte desuden på Innowatt i næsten en time....ikke tosset. Ole og Jesper er for sjove og teknologisk har de sgu fat i noget rigtigt. Der er hul igennem - næsten for meget. Ole's hjemmebyggede højttalere spillede godt. Nå der jo nok andre tråde der handler om messen...sorry.
|