| Sendt: 10 April 2005 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
...er lige kommet hjem fra loppe-marked i Ballerup. Med hjem en pose med vinylskiver.
Det er aldrig noget jeg gjorde noget ud af - men nu består "pladesamlingen" af..
Supertramp - Breakfast in America Dire Straits - Brothers in Arms U2 - War Bryan Ferry - Street Life Queen - Greatest Hits U2 Live - Under a Blood Red Sky U2 - Rattle and Hum Dire Straists Live - Alchemy The Police - Outdoors d'Amour
...og jeg er 150 kr. fattigere... Luxman L-550'eren er hjemme fra en 4-5 mdr's reparation, og Rega Planar 3'en er hentet op fra kælderen..
Iøvrigt har jeg osse en Madness-vinyl og Alf-vinyl-soundtrack liggende et sted - guderne må vide hvor...
Det er iøvrigt en Ortofon X1-MC PU der sidder på... Men jeg mener at have kommet til at trykke "røret" fladt i et forsøg på at rette en skævhed op... Så den skal nok udskiftes... Men foreløbigt spiller den..
Er der nogen der ved hvordan jeg skal indstille min pu-indgang til min X1-MC? Luxman'en har 40, 100, 300 ohm til MC og 50, 100, 100k ohm til MM... Nogen bud? Eller skal jeg bare prøve mig frem og se hvad der lyder mest naturligt?
|