| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes det er et fedt køb du har gjort med de højtaler, men som Janils også siger kommer Hi-fi kvaliterterne i anden række når man har den musik smag.
Så hvis jeg havde været dig, så havde jeg nok lidt satset på og kunne levere højtalerne tilbage på din 14dages returret hvis de er nye, også købe cerwin vega istedet.
Man kan jo får nogle ret voldsomme Cerwin vegaer CLSC 215 til 7000 som virkelig kan sparke røv, eller lillebroderen CLSC 15 til 5000 som egner sig bedre til et værelse, eller hvor du nu skal have dem.
Det er det fede ved CW'erme er at de ikke er så dyre, så med den "Lille" af dem burde der med lidt handelstalent bliver råd til en 218 eller to 216 effektforstærker fra Nad plus Nad forforstærker.
Kan det ikke lade sig gøre vil jeg stadig anbefale ihvertfald en Nad 216 som af og til kan fås til ca 2000 kr. Også købe en brugt forforstærker, af samme mærke... Det sidste bliver nok lidt svært til 500 kr.
Men ellers held og lykke med det... __________________ Hvad er forskellen på Hifi og kvinder?? Hifi brokker sig stadig ikke efter 20 år.
|