Emne: B&W 604s3- hvilken reciever!?! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Holden Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have set og hørt B&Ws 604s3 op til flere gange hos HiFiklubben, er jeg helt sikker på at købe disse fremragende højtalere 
Dog står jeg i den situation, at jeg ikke er sikker på hvilken reciever der skal trække B&W´erne. Har kigget og læst en del om Denon 3805, som oven i købet har fået gode anmeldelser. Men "problemet" ligger i, at jeg har læst flere indlæg på dette forum, hvor folk skriver de ikke vil foreslå at sammensætte Denon og B&W!!
Da jeg er amatør på dette område og ikke ved om man skal lægge noget i det, vil jeg spørge hvad folk siger til det. Er det en smagssag lige som alt muligt andet vdr. HiFi, eller spiller disse to produkter bare ikke godt sammen?? 
Vdr. reciever i 8.000 kr. klassen, har jeg kigget på Harman Kardon 630. En af mine kammerater har denne og spiller suverent efter min smag. Vil H/K erstatte Denon AVR3805 bedre eller er dette også en smagssag?
Desværre handler HiFiklubben ikke med H/K, så har ikke haft muligheden for at høre den med B&W !
Håber på et par gode svar.. 
Mvh. Holden
|
| Til top |
|
| |
Ancher Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 01 September 2005 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holden
Jeg har ikke prøvet H/Ks receivere, men jeg har de nævnte højttalere, og jeg har haft sat dem sammen med en H/K surround forforstærker i Signature serien, jeg mener den hed 2.0. Denne skulle spille bedre end deres recievere.
Bortset fra børnesygdomme mv. i forforstærkeren spillede den pænt, men jeg fik prøvet andet grej, som virkelig fik det bedste frem i højttaleren, og derfor tror jeg ikke, at nogen af H/Ks recievere er det rette valg til denne højttaler. Jeg tror med H/K vil lyden blive for mudret.