| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er tre timer jo altså ikke meget at forvente svar på. Ikke at jeg kan hjælpe, men jeg har da i det mindste ikke været forbi uden at lægge svar, og det tjener ikke nogens formål, med en omgang sarkasme af dén skuffe.
__________________ Mvh, Michael Jensen
|