| Forfatter |
|
hifiJØNS Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en syg forstærker til mine bunde? Jeg har intet imod, at det er en PA-ting, men jeg gider IKKE at lytte til en irriterende blæser. ALLE blæsere støjer, fordi LUFT støjer!!!!!!
Mit højttalersystem kan ses i "Mit hi-fi udstyr" her i dette forum under tråden "De vildeste højttalere, du har set".
Håber, I har nogle forslag 
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhhh, er det mig som har deja vu men har du ikke allerede startet en tråd om med nøjagtigt samme emne?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Krog Forum Bruger


Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke bare dig
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor 2x1000W, hvorfor ikke 100, 500 eller 750W?
SKal du bruge effektoverskud til frekvenskorrektion af en enhed? __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er sikkert til spl for alle pengene, eller ineffektive højttalere...
hvis det skal være blligt er der jo ice power, skal det være godt kan du klikke ind på www.mia.dk og se hvad de har at tilbyde til din pengepung. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
hifiJØNS Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstærkeren skal bruges til at drive fire 18'ere i 40 - 250 Hz. Effekt kan jeg bare ikke få nok af, da jeg ikke vil have, at forstærkeren skal sætte begrænsningerne for systemets ydeevne. Højttalerne kan ses i forumet "Mit hi-fi grej" under tråden "De vildeste højttalere, du har set".
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifiJØNS skrev:
Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en syg forstærker til mine bunde? |
|
|
Prøv at søg på DBA under defekt
__________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Coolzone Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
du har cirka 100 db i 4ohm med 1 watt med de to 18" når de er parrallel koblet så 1000watt i 4 ohm skulle være mere end rigeligt til at spille en pæn stor hal op.
men i en alm. lille stue så har du spids effekt på godt stykke over 120db. av mine øre
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |