Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 03:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Hvilken monoblok? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
27pH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 685
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

Hej hej

En bekendt stillede mig et spørgsmål omkring Pioneer:

"De lavede ca midt i 90'erne et gyldent sæt med 2 monoforstærkerere. De kostede noget med 95.000 pr. del. dvs 185.000 for et forstærkersæt. Ved du tilfældigvis hvad dette sæt hedder... ?"

Kan nogen her hjælpe?

vH pH

Til top Vis 27pH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 27pH
 
Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2051
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg mindes at have lyttet på M7 sættet - og det var ca. i den prisklasse.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted
 
manley
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 300
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 08:32 | IP-adresse registreret  

hej

 

mener også de hed M7, de blev tetstet i HIFI og elektronik i sin tid.

fandt lige et blide af en M6 men tror det er m7 du leder efter!!

http://www.audiodesignguide.com/Headphone_amp/headphoneamp.h tml

 

 

Til top Vis manley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af manley
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Det er M7 det stå 2 sæt i dk
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Audio-Kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 206
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

 

        Forforstærker ............... Exclusive C 7       ( 65000 kr. )

        Effektblokke   ............... Exclusive M 7       ( 65000 kr. pr. stk. )

        ( Oplysningerne taget fra Hifi-Revyen 97 )

 



__________________
VINYL ... For the Joy of Music !
Til top Vis Audio-Kjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audio-Kjaer Besøg Audio-Kjaer's Websted
 
27pH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 685
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 09:05 | IP-adresse registreret  

Takker.

vH pH

Til top Vis 27pH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 27pH
 
Bond
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 619
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 09:05 | IP-adresse registreret  

Hej !

Uha, havde engang rådighed over sådan et sæt, sammen med Jamo Oriel, i en hel weekend

Her er en ejer : (med billeder)

http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showtopic =1534&st=75

Sættet kostede (C7 + 2stk M7) 195.000,- kr i 1997 .....for 2x40 W ! ...blev testet i Hifi&elektronik nr 12/97

Bond



__________________
Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
Til top Vis Bond's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bond
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes