Bruger siden: 01 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 117
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
Efter den fantastiske Almann arm har vi nu en hel DIY pladespiller med leje af dele fra en Harley Davidson, kan evt. motorstyres via en iPOD............................
Iøvrigt har jeg lige fået en træarm på min pladespiller, og det er et yderst velegnet materiale lydmæssigt, siger mine ører.
Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
Sendt: 07 August 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
tubefreak skrev:
Kan den overhovedt starte
hehe, i modsætning hvad jeg som AMATØR vurderer vil en pladespiller med Harley Damecykel leje nok køre fint, mens visse motorcykler lyder til at gå så urent at det er rent held at de kører forlæns når der kobles ud!
Næh, en grøn Puch Maxi med ARLA mælkekasse ved man hvad er! Yessør!
Dr. Lyd Lukket konto Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
Sendt: 08 August 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
En rigtig Ikea frugtskål..........Med de dele fra HD følger der vel også en værktøjskasse med Rummel er vist ikke så godt på den grammofon. Den må ryste af H.....til......men det undre mig at der ikke er 2 pladetallerkener.....2 må være dobbelt så godt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum