| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha..Jeg glæder mig til en eller anden er modig nok til at anskaffe sig denne effekt, så vi kan få nogle "friste ører" på den. JEG synes i alle tilfælde den er flot. Så spm er bare om det står mål med hvad der kommer ud af den?
Michael
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja flotte er de bestemt, er også lidt varm på den Int. Amp ser frem til div. reviews af sættet.
Nogen der ved om man kan få det i andre farver en d rød??

|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
|
Ja flotte er de bestemt, er også lidt varm på den Int. Amp ser frem til div. reviews af sættet.

|
|
|
Fåes også i sort, dér synes jeg at den er flottest trods alt
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Bjørn B skrev:
|

|
|
|
Fåes også i sort, dér synes jeg at den er flottest trods alt
|
|
|
Ja syns også den sorte er den flotteste...kunne være man skulle kontakte Hans for en lille lytter eller låner
|
| Til top |
|
| |
Hans Branchemedlem

ArtSound
Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt være I synes sort er det flotteste, men "magien" er jo helt forsvundet med sorte fronter 
Den Forbudte By, eller som kineserne siger, Kejserens By. Her har I et foto som vel forklarer farverne:

__________________ Mvh/Hans I
www.artsound.dk
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans skrev:
|
Det kan godt være I synes sort er det flotteste, men "magien" er jo helt forsvundet med sorte fronter 
Den Forbudte By, eller som kineserne siger, Kejserens By. Her har I et foto som vel forklarer farverne:

|
|
|
Der har du da en pointe med det røde, men derfor synes jeg nu de er flottest sorte. Og forresten, så ville jeg da aldrig købe en forstærker med en front der ligner en kinesisk knaldhytte som den ovenfor 
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Hans skrev:
|

|
|
|
Der har du da en pointe med det røde, men derfor synes jeg nu de er flottest sorte. Og forresten, så ville jeg da aldrig købe en forstærker med en front der ligner en kinesisk knaldhytte som den ovenfor 
|
|
|
Der er jo ikke en gang tagrender på, sølle  __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |