| Forfatter |
|
peterakastorm Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 373
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan kan man høre på en forstærker, at den skal serviceres? Jeg tænker mere på, hvornår lytterne er udtørrede, osv...? Mine Exposure forstærkere, er vel snart, godt 8 år gamle, eller sådan noget...
__________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
8 år burde ikke betyde noget... Med mindre Exposure har spækket den med lavpris-lytter der er dimensioneret lige til stregen. Men det er på den anden side heller ikke usandsynligt... Eller hvad??
Alligevel burde 8 år absolut ikke være et problem. Specielt ikke fordi forstærkeren formentlig ikke har stået permanent tændt i 8 år. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo for PeterakaStorm holder fester 24/7... 
Men nej, du kan begynde at tænke på det om en 8 år mere sikkert :)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
8 år burde ikke betyde noget... Med mindre Exposure har spækket den med lavpris-lytter der er dimensioneret lige til stregen. Men det er på den anden side heller ikke usandsynligt... Eller hvad??
Alligevel burde 8 år absolut ikke være et problem. Specielt ikke fordi forstærkeren formentlig ikke har stået permanent tændt i 8 år. |
|
|
Jeg tror ikke de har sat lavpris lytter i... Det var John Farlowe der lavede dem! ;) __________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
En slap bas siger som regel om de er ved at være færdige, eller om du skal have noget mere strøm bag 
Men 8 år bør ikke gøre noget som de kloge hoveder siger 
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min blev første gan gefter 25 år  Mf A1, den står der nede og får skiftet kondensatore lige nuu, så jeg lever uden musik, det er sku hårdt.
Men 8 år bør ike sige noget. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke så meget at sammenligne med, da jeg også har købt dem brugt :( Men anbefaler folk ikke, at have forstærkerne tændt, 24/7? For at driftstemperaturen bliver bibeholdt? Jeg slukkede dog mine, efter jeg fandt ud af, at det kunne udtøre lytterne... ellers har jeg haft dem tændt 24/7...
__________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde en kort overgang en forstærker fra 1978. Den havde originale lytter, og de fejlede ikke noget, såååå.
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, så er jeg mere rolig ;) Og jeg tvivler på, at Exposure har sparet på kvaliteten i deres gamle Classic serie... Men hvem ved. Dog synes jeg også de lyder godt, så det er jo ikke noget problem ;) Men hvis det kunne blive bedre!
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |