Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
Sendt: 01 November 2003 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
Tillykke med ny-erhvervelserne gutter. Den Peter wah-wah skal jeg have fundet en dag. Skal love for du får plukket nogle hoveder Jens. Har selv fundet et par stykker de sidste par uger. Synes det er ved at være svært at finde nogle uden seam split.
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
Sendt: 01 November 2003 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
For længe siden kom jeg til at bestille noget hos Diverse Vinyl. Og så var det hele i restordre, så det glemte jeg alt om igen.
Stor var overraskelsen da postmanden ringede på idag:
To gange Stones (Their Satanic Majesties Request og Beggars Banquet. Begge med fold-ud cover og 180 gram's vinyl) samt Sonny Rollins Quartet + Coltrane (Tenor Madness).
Den nye bolt til pladespilleren er kommet fra Vitus - det bliver nok en lang nat
I den anden ende af skalaen fandt jeg Kaj og Andrea i det Blå Pakhus i sidste weekend. Stor glæde hos den yngre generation.
/vilmann - der stadig ikke har fundet ud af hvor man køber refill til discwasheren
__________________ Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
Sendt: 01 November 2003 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
Jamen micjac, der har jeg jo den giftfrie limstift, -det snask som JB spiser jvf flere, men godt at du har et anglosaxisk udtryk for at være"gået op i limningen"
Mvh.Jens/Modifix.
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
Sendt: 01 November 2003 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
Jeg har råhørt et nyfundet perfekt eksemplar af Joan Armatradings 'me myself i'. Fandt den til 20 kr. i en kælder. Fandme god lyd i den plade. Den er klart en af de bedste i min beskedne vinyl samling.
Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
Sendt: 01 November 2003 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
Herlig plade den med Joan, har selv flere eksemplarer af den, især numrene Turn Out the Light, All the Way From America, og Simon er nærmest grænseoverskridende gode hvad angår stemmegengivelse,trommer og basspil. Denne titel er min klare favorit blandt frøkenens plader
Sebastian har jeg lige stået og bladret mig igennem en næsten komplet samling af på kræmmermarkedet i KB-hallen på Frb.i sidste week-end. Jeg mener der står en del ude i det blå Pakhus på Amager. Er der noget specielt du søger
Mvh. Jens/Modifix,- der er næsten komplet i både Joan og Knud..
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
Sendt: 02 November 2003 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
Jeg har ikke nogen af hans ting, så det første jeg vil gå efter bliver 70'er pladerne. Jeg er først lige startet med vinyl for ca. 1 md. siden. Igen. Så jeg mangler meget. Men tak for tippet. Der er lige et par steder herovre jeg mangler at checke først.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1295
Sendt: 03 November 2003 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
Tak skal i ellers ha´... - i tramper jo rundt i goodies..!!
Nu blev knud og Joannusertøs nævnt... Til jer der mener at sidstnævnte i den grad mistede modet i 80-erne, få lige fat i et eksemplar af den seneste "Lovers Speak". Indfanget hos Denon, sælges som Warner. Skal love for hun er tilbage. Meget melodiøst.....mangler bare at suge den på PVC..........
Sendt: 03 November 2003 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
Checkede lige brugernes kommentarer til den på Amazon. Hold da kæft nogle positive kommentarer. Den skal da lige have et lyt en dag. Tak for tippet. Og ja - øv, ej vinyl.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum