| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg snakkede med Knut Lauvland for noget tid siden, og han fortalte lidt om hvad opgraderingen indbar. Men samtidig snakkede han også lidt om den nye DOXA72... Og da mit norske ikke er helt i top, kan jeg muligvis have blandet det lidt sammen.
Men så vidt jeg husker, så indebærer opgraderingen bl.a., at der er indført decideret regulering af forsyningen til indgangstrinnet. Det betyder at man slipper af med den lille smule brum, der er på de fleste DOXA'er. Strømforsyningen skulle i det hele taget blive mindre følsom overfor støj fra nettet.
Og så er den helt naturligt tweaket og tweaket... Grundkonstruktionen er dog helt sikkert den samme.
Jeg vil dog anbefale, at du tager en snak med Knut om hvad opgraderingen indebærer. Og måske overvejer om det kan betale sig. Din brugte signature kan vel indbringe ca 4-5000. Lægger du 6000,- oveni til opgraderingen er du på 10-11000,-. En ny DOXA72 der er absolut nyeste udgave, koster 15000NKR. Med dagens valutakurser er det ca. 14000,- DKR. Dvs kun ca. 3-4000 mere end for at få opgraderet. Og så har du en 100% sprit ny forstærker.
Du er velkommen til at kontakte mig på PB hvis du vil vide mere. Jeg har bl.a. også Knut's telefonnummer. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|