Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 08:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Upgrade Doxa Signature (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
franke69
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

er nogen der har opgraderet sin doxa i norge og gider at fortælle lidt om proceduren?

er teknisk rimelig blond,så jeg er mest interesseret i de lydmæssige forandringer der sker for de der små 6000,- norske...

på forhånd tak og hilsener

franke



__________________
Mcintosh 6900
XTZ Divine 100.33
Doxa Sig









Til top Vis franke69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af franke69
 
Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1708
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

prøv at skrive til hurtig , han er vist ret inde i alt der har med Doxa at gøre...

__________________
Med Venlig Hilsen
Til top Vis Knoxville's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knoxville
 
franke69
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

jo tak,det har jeg prøvet,men hans mailbox er nok overproppet...

frank



__________________
Mcintosh 6900
XTZ Divine 100.33
Doxa Sig









Til top Vis franke69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af franke69
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Jeg snakkede med Knut Lauvland for noget tid siden, og han fortalte lidt om hvad opgraderingen indbar. Men samtidig snakkede han også lidt om den nye DOXA72... Og da mit norske ikke er helt i top, kan jeg muligvis have blandet det lidt sammen.

Men så vidt jeg husker, så indebærer opgraderingen bl.a., at der er indført decideret regulering af forsyningen til indgangstrinnet. Det betyder at man slipper af med den lille smule brum, der er på de fleste DOXA'er. Strømforsyningen skulle i det hele taget blive mindre følsom overfor støj fra nettet.

Og så er den helt naturligt tweaket  og tweaket... Grundkonstruktionen er dog helt sikkert den samme.

Jeg vil dog anbefale, at du tager en snak med Knut om hvad opgraderingen indebærer. Og måske overvejer om det kan betale sig.
Din brugte signature kan vel indbringe ca 4-5000. Lægger du 6000,- oveni til opgraderingen er du på 10-11000,-. En ny DOXA72 der er absolut nyeste udgave, koster 15000NKR. Med dagens valutakurser er det ca. 14000,- DKR. Dvs kun ca. 3-4000 mere end for at få opgraderet. Og så har du en 100% sprit ny forstærker.

Du er velkommen til at kontakte mig på PB hvis du vil vide mere. Jeg har bl.a. også Knut's telefonnummer.



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
franke69
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

det har du fuldstændig ret i...bliver nok svært med at skille sig af med den lille sorte ven...

aehh,hvor køber mand så, i dk,i norge...?

hilsen

franke



__________________
Mcintosh 6900
XTZ Divine 100.33
Doxa Sig









Til top Vis franke69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af franke69
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes