| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
D'herrer - pænt goddag 
Jeg er ny på forumet! Mit spørgsmål er følgende:
Jeg skal forbinde 4 stk Beolab 4000 til en Apple Airport Express! Meningen er at jeg skal styre det via en Apple laptop.
Nu er det så at jeg undre mig over, hvorvidt det er muligt at linkforbinde de 4 højtalere til Airport Expressen (som var et link til eks. beosound 9000) eller om der skal løbe 4 X ledninger for hver højtaler ned / hen til Airport Expressen? I givet fald, hvilket adapeter stik er da nødvendigt. Alternativt må højtalerne forbindes direkte til pc'en.......
Det skal siges, at Airport Expressen styres wireless fra laptoppen.......
http://www.apple.com/dk/airportexpress/
vh JS
|