| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har læst lidt gamle tråde herinde omkring kvaliteten på dab, som er konkluderet til relativ lav!!
Er der nogen som ved om dette stadig er gældende?
Jeg vil gerne kunne lytte til noget radio på min cayin 252B, spørgsmålet er så bare hvad der giver den bedste lyd?
Det skal siges at jeg er ret nærig mht. bdgettet til radioen, da det ikke er noget som jeg før har brugt meget.. men kan det lade sig gøre at finde en god brugt tuner f.eks. på dba.dk til under tusind kroner? Aner ikke hvilke tekniske ting man skal kigge efter på tuneren, så er lidt på herrens mark..
Det er i øvrigt tdc kabel tv som jeg modtager radio over!
Håber på en masse spændende bud 
Mvh Fonzelius
|