Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 15:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: YES..så gjorde han det igen... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg været på vanvidets  rand i flere måneder , har ledt som en vanvittig efter er riaa der kunne passe ind i mit setup.

Dette betød at jeg som flere gange før tog kontakt til Rene Jensen fra Vassago Hifi , med ønske om at han forsøgte at finde det jeg skulle bruge.

DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR HAN GJORDE , der er 1 stk. Graaf GM 70 på vej en af dagene til den helt rigtige pris, den mand er i særklasse

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Super....Manden har jo også ry for at kunne finde "hvad som helst", men det er da godt han har fundet noget du kunne bruge. Gad vide hvordan han gør?!
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Træmanden skrev:

Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 

Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????

Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Den ser jo godt ud.

 

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Den GRAAF er bare for lækker! Hva' står den i, i vejl. pris?

__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Jensen sælger dem for 29.995,-

 

http://www.vassagohifi.com/main.php?site=visproduktet&pi d=831

 

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:

Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 

Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????

Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????

Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM

 

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:

Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 

Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????

Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????

Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM

 

 

Ok

Det er fedt du endelig har fundet den riaa, du søgte.

 

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:

Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 

Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????

Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????

Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM

 

 

Ok

Det er fedt du endelig har fundet den riaa, du søgte.

 

 

Hvad med dig Kim leder du stadig...

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 113
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Slettet

Venlig hilsen

"dolph"

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Jensen sælger dem for 29.995,-

 

http://www.vassagohifi.com/main.php?site=visproduktet&pi d=831

 

 

 

Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Jean M Jarre skrev:

Jensen sælger dem for 29.995,-

 

http://www.vassagohifi.com/main.php?site=visproduktet&pi d=831

 

 

 

Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D

 

Michael

Selvfølgelig ..  jeg har mere Graaf i forvejen , så jeg ved hvad jeg går ind til , tro mig det er noget af det ypperligste der findes , 30K for den riaa er billigt..tvivler på at det findes bedre.

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:

Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 

Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????

Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????

Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM

 

 

Ok

Det er fedt du endelig har fundet den riaa, du søgte.

 

 

Hvad med dig Kim leder du stadig...

Ja jeg er tæt på at finde den jeg vil have

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Vil du løfte sløret lidt Kim , blev det den EAR 324 fra Artsound ?
Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Træmanden skrev:
rattanhuset skrev:
Jean M Jarre skrev:

Jensen sælger dem for 29.995,-

 

http://www.vassagohifi.com/main.php?site=visproduktet&pi d=831

 

 

 

Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D

 

Michael

Selvfølgelig ..  jeg har mere Graaf i forvejen , så jeg ved hvad jeg går ind til , tro mig det er noget af det ypperligste der findes , 30K for den riaa er billigt..tvivler på at det findes bedre.

Nu er lyd jo en smags sag, jeg har ikke hørt den Graff, men jeg har lige hørt en der banker røven ud af bukserne på alt hvad jeg tidligere har hørt.

Jeg er ikke selv så vild med rør lyden, har selv lige solgt min rør riaa, og går denne gang efter en transistor riaa.

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Træmanden skrev:
Vil du løfte sløret lidt Kim , blev det den EAR 324 fra Artsound ?

 

Hvis alt går som det skal, endnu vildere

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Vildt spændende , lad os nu få navnet....
Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Træmanden skrev:
Vildt spændende , lad os nu få navnet....

 

Ikke før end handlen er gennemført, vil ikke skrive om noget jeg ikke har endnu, men den er tidliger blevet udråbt til verdens bedste riaa uanset pris

Men igen, lyd er en smags sag

 

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
rattanhuset skrev:
Jean M Jarre skrev:

Jensen sælger dem for 29.995,-

 

http://www.vassagohifi.com/main.php?site=visproduktet&pi d=831

 

 

 

Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D

 

Michael

Selvfølgelig ..  jeg har mere Graaf i forvejen , så jeg ved hvad jeg går ind til , tro mig det er noget af det ypperligste der findes , 30K for den riaa er billigt..tvivler på at det findes bedre.

Nu er lyd jo en smags sag, jeg har ikke hørt den Graff, men jeg har lige hørt en der banker røven ud af bukserne på alt hvad jeg tidligere har hørt.

Jeg er ikke selv så vild med rør lyden, har selv lige solgt min rør riaa, og går denne gang efter en transistor riaa.

 

Nu vil jeg tillade mig i ren beskedenhed at nævne , at jeg tvivler på at man kan sammenligne den OVC med Graaf , måske tager jeg fejl  !

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes