| Forfatter |
|
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg været på vanvidets rand i flere måneder , har ledt som en vanvittig efter er riaa der kunne passe ind i mit setup.
Dette betød at jeg som flere gange før tog kontakt til Rene Jensen fra Vassago Hifi , med ønske om at han forsøgte at finde det jeg skulle bruge.
DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR HAN GJORDE , der er 1 stk. Graaf GM 70 på vej en af dagene til den helt rigtige pris, den mand er i særklasse
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super....Manden har jo også ry for at kunne finde "hvad som helst", men det er da godt han har fundet noget du kunne bruge. Gad vide hvordan han gør?!
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
|
Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 
|
|
|
Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????
Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den GRAAF er bare for lækker! Hva' står den i, i vejl. pris?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
|
Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 
|
|
|
Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????
Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????
Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
|
Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 
|
|
|
Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????
Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????
Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM
|
|
|
|
|
|
Ok
Det er fedt du endelig har fundet den riaa, du søgte.
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
|
Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 
|
|
|
Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????
Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????
Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM
|
|
|
|
|
|
Ok
Det er fedt du endelig har fundet den riaa, du søgte.
|
|
|
Hvad med dig Kim leder du stadig...
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slettet
Venlig hilsen
"dolph"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D
Michael
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D
Michael
|
|
|
Selvfølgelig .. jeg har mere Graaf i forvejen , så jeg ved hvad jeg går ind til , tro mig det er noget af det ypperligste der findes , 30K for den riaa er billigt..tvivler på at det findes bedre.
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
|
Jep , han er åbenbart i besidelse at så mange kontakter rundt om i verdenen at det for ham er så let som at klø sig i R.... , aner ikke hvordan han har tilegnet sig den viden , ved bare at jeg er vildt glad for at have mødt ham 
|
|
|
Så vidt jeg ved er den Graff til MM er den ikke ?????
Så skal du enten have en High output MC eller en stepup, er det ikke korrekt ????
Nej kim , den kan bruge til både MM og MC se link.http://www.graaf.it/GM70eng.HTM
|
|
|
|
|
|
Ok
Det er fedt du endelig har fundet den riaa, du søgte.
|
|
|
Hvad med dig Kim leder du stadig...
|
|
|
Ja jeg er tæt på at finde den jeg vil have
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil du løfte sløret lidt Kim , blev det den EAR 324 fra Artsound ?
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
rattanhuset skrev:
|
Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D
Michael
|
|
|
Selvfølgelig .. jeg har mere Graaf i forvejen , så jeg ved hvad jeg går ind til , tro mig det er noget af det ypperligste der findes , 30K for den riaa er billigt..tvivler på at det findes bedre.
|
|
|
Nu er lyd jo en smags sag, jeg har ikke hørt den Graff, men jeg har lige hørt en der banker røven ud af bukserne på alt hvad jeg tidligere har hørt.
Jeg er ikke selv så vild med rør lyden, har selv lige solgt min rør riaa, og går denne gang efter en transistor riaa.
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
| Vil du løfte sløret lidt Kim , blev det den EAR 324 fra Artsound ? |
|
|
Hvis alt går som det skal, endnu vildere
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vildt spændende , lad os nu få navnet....
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
Vildt spændende , lad os nu få navnet.... |
|
|
Ikke før end handlen er gennemført, vil ikke skrive om noget jeg ikke har endnu, men den er tidliger blevet udråbt til verdens bedste riaa uanset pris 
Men igen, lyd er en smags sag
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
rattanhuset skrev:
|
Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D
Michael
|
|
|
Selvfølgelig .. jeg har mere Graaf i forvejen , så jeg ved hvad jeg går ind til , tro mig det er noget af det ypperligste der findes , 30K for den riaa er billigt..tvivler på at det findes bedre.
|
|
|
Nu er lyd jo en smags sag, jeg har ikke hørt den Graff, men jeg har lige hørt en der banker røven ud af bukserne på alt hvad jeg tidligere har hørt.
Jeg er ikke selv så vild med rør lyden, har selv lige solgt min rør riaa, og går denne gang efter en transistor riaa.
|
|
|
Nu vil jeg tillade mig i ren beskedenhed at nævne , at jeg tvivler på at man kan sammenligne den OVC med Graaf , måske tager jeg fejl !
|
| Til top |
|
| |