| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en Denon AVR-770SD Sourround Receiver. Jeg vil gerne koble et Sony micro-anlæg, som jeg har i soveværelset, til den - så jeg kan høre samme musik i soveværelset som i stuen.
Jeg har forsøgt at koble det fra "CDR/tape audio out" på Denon'en til "Audio In" på sony'en. Men der kommer ingen lyd. Jeg er sikker på at sony'en modtager lyden fordi det virker fint hvis jeg sætter Audio stikket op i DVD afspillerens Audio Out. Så det er ikke kablet eller sony'en det er galt med.
Er der nogen der kan fortælle mig om jeg er helt galt på den? ... det skal siges at jeg ikke ved super meget om lyd.
Jeg ved ikke om en receiver normalt sender lyd til audio out eller om det er noget man skl slå til - kan dog ikke finde noget info om det?
Der er en beskrivelse af connections til receiveren på side 7 i manualen:
http://www.denon.com.hk/files.download_zone/manual_avr-770sd _en.pdf
Håber der er en der gider hjlælpe - har brugt pænt lang tid på det!
Mvh Rolf
|