Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Rør amp. Jolida JD-202 / JD-202A (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sedgwick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 07 August 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at købe en rørforstærker. og har kigget på en Jolida 202 til 9000kr

Nu har jeg også kigget lidt på nettet, og har fundet en Jolida 202A i USA til under det halve.

Er der nogen der kender forskellen på de to modeller? jeg kan se at der er et display på A modellen.  men kan ikke rigtig finde noget om det.

Edie

Til top Vis Sedgwick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sedgwick Besøg Sedgwick's Websted

tubefreak
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 31 Maj 2004
Lokalitet: København
Sendt: 07 August 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Prøv at finde noget brugt i samme prisklasse, det bliver du gladere for. Prøv at kigge ned i et Jolida apparat  så forstår du.
Til top Vis tubefreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tubefreak Besøg tubefreak's Websted

Sedgwick
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 August 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

En brugt er også overvejet og bestemt mulighed. jeg er bare lidt på bar bund.

Er der nogen bestemt du kan anbefale at gå efter. Det behøver ikke at være et særlig kraftig sag.
Jeg har godtnok en lidt stor stue og nogen dali 850, men jeg spiller sjældent vanvittigt højt. og høttalerne vil nok blive skiftet ud til nogle mindre på et tidspunkt.

jeg er mest til en integreret.
hvilken fabrikater er gode?

Til top Vis Sedgwick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sedgwick Besøg Sedgwick's Websted

tubefreak
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 31 Maj 2004
Lokalitet: København
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Ja men der er mange gode forstærkere på markedet, jeg kører selv med en kinesisk Spark TRI88 men det er nok i overkanten. Kig i den blå avis, der er mange gode tilbud.
Til top Vis tubefreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tubefreak Besøg tubefreak's Websted

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Sedgwick skrev:
Jeg overvejer at købe en rørforstærker. og har kigget på en Jolida 202 til 9000kr

Nu har jeg også kigget lidt på nettet, og har fundet en Jolida 202A i USA til under det halve.

Er der nogen der kender forskellen på de to modeller? jeg kan se at der er et display på A modellen.  men kan ikke rigtig finde noget om det.

Edie

Kender ikke forskellen på 202 og 202A, men pas på med netspændingen (110V kontra 230V) samt told i Danmark inden du kaster dig ud i en handel i USA.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Sedgwick
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 August 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Uhh Den med 110 Volt havde jeg ikke lige tænkt over.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes