| Sendt: 09 August 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidder pt. med 2stk AL-1000 højtalere fra cerwin vega, drevet af en crown xls-402e PA forstærker ... som alt tAget i betragtning klarer opgaven meget godt.... imidlertid larmer xls-402 ret meget det samme den tændes (ikke overraskende taget i betragtning af dens PA natur) ... så leder efter en ny forstærker der kan tage over for xls'eren uden at generere larm fra fans.
Oprindeligt har min pengepose været ret lav så har kigget noget i retning af c272/270 fra NAD ... desværre har jeg dog ikke kunnet finde nogen i Jyllands området så er efterhånden begyndt at kigge andre steder .... bl.a. har jeg kigget på Thule PA100 og den ældre NAD 216THX
imidlertid kan jeg flere steder i gamle tråde læse herinde at folk ikke mener en 216thx'er er kraftig nok til AL-1000'eren ... i stedet anbefales en 218thx eller 2x 216thx ... vil sådan set bare høre om det stadig er den udbredte mening ... og høre om det for øvrigt er muligt at brokoble en NAD thx model med en c270/272'er (så jeg eventuelt kan udbygge 216'eren med en c27x) ... grunden til jeg skriver tråden er at jeg muligvis står med et udmærket bud på en 216thx.
Sort.
|