Sendt: 16 August 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv Classic No 6.6 som er den "originale" version, og jeg synes den spiller dejligt åben. Den har en god detaljeret, lytte venlig diskant, god sprød mellemtone, og kraftig, solid og præcis bas. Den driver at par Dali 850, og den mangler absolut ikke overskud, heller ikke selvom Dali 850 kan tvinge mange forstærkere i knæ hvis man spiller op til dans.
Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at høre Nad S 300, men den ser absolut patent ud. Watt forskellen er næppe noget at gå op i, da Naden sikkert kan drive det meste man smider på den. Jeg tror det er en smagssag hvad man vælger.
De Nader jeg har hørt har haft en lydfilosofi noget alla det jeg hører på min Classic, og inden jeg købte min Classic overvejede jeg også stærkt Nad. Classic No 6.6 slog dog klart en nad 106+216thx kombination, men det er også både et ældre og billigere sæt end Nad s 300 fra silverline serien.
Det er klart at hvis du vil guides lidt af vejen skal vi vide lidt omkring dit andet grej. Og evt. hvordan rummet er, størrelse og udformning, selvom det er mindre relevant.
Mvh.
|