Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 21:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Forstærker til mine nye ht’er (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Hej ..

Så skal jeg bruge alle jer kloge hoveders hjælp igen

Jeg har netop fået købt mig et par nye højtalere: Chario Delphinus.. Men det eneste grej jeg har at spænde for dem er en NAD C320, og vil gerne have noget der var lide mere i klasse med højtalerne. Så, her kommer spøgsmålet, kan i anbefale en forstærker til dette formål ? Den må ligge i et prisleje på ca. 4000 kr. brugt og der må meget gerne være en cd-afspiller i samme visuelle design til ca. 3000 kr brugt ..
Jeg har selv været forbi Rega, Primare og Holfi, men ved ikke hva der er kendt som værende godt til prisen ..

Her er lige et link til højtalerne så i kan få en ide om hva det er for noget: http://www.chario.it/principale.htm og så skal i under - Constellation - og så - Delphinus - nederst på siden ..

På forhånd mange tak

Mvh Casper

Til top Vis DJ Chap's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJ Chap Besøg DJ Chap's Websted

Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Hej Casper

Der er jo tusinder af gode kombinationer

Her er lige en 30 sek søgning som faldt i min smag

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=25258

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=25360

Jeg kan også anbefale Advance Acoustic som cd afspiller, den kommer lidt ovr dit budget, men super til prisen

Men syntes du skal give dig god tid til at finde lige det du syntes lyder bedst, og passer til netop dig, når du allerede har en forstærker haster det jo ikke helt vildt  og du kan sagtens bruge et par uger eller 3 på at finde hvad der lige passer...

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok gå efter en brugt Atoll IN 80. Det er en virkelig god og dynamisk forstærker der næsten ikke gør noget forkert.

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2006 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Andreas KBH..

Jeg faldt netop over samme 2 produkter da jeg selv kiggede lidt rundt .. Jeg er lidt vild med Rega afspilleren .. Og kan hører at folk taler rigtig pænt om den .. Densen ved jeg så ikke rigtig med .. Men kan man finde Rega forstærkere (intg. eller effekt/for) til omkring 4000 kr ? Vil helst have cd/forstærker i samme design, altså fra ex. Rega, så det kan se lidt pænt ud

Til top Vis DJ Chap's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJ Chap Besøg DJ Chap's Websted

DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Jeg fik lige endnu engang kigget rundt nogen forskellige steder .. Hva siger i til:

Rega Planet 3 cd-afspiller
Rega Cursa 3 forforstærker
Rega Exon 3 effektforstærker

Det vil overstige budgettet med et par tusinde, men vil det være de penge værd, i forhold til at vente på at der ryger en integreret til salg engang ? Tænker også lyd mæssigt .. 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes