| Sendt: 27 September 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ovenstående receiver. Jeg har lige købt en aktiv sub( dali suite s1.2), som jeg har koblet til fra preoutudgangen til LFE indgangen.
Jeg synes ikke at min subwoofer tager de frekvenser med jeg ønsker.
Derfor vil jeg gerne kunne ændre i nogle indstillinger i min reciever således at min sub får nogle lidt højere frekvenser den kan bearbejde
Jeg kobler min reciever til min skærm, for at se nogle yderligere indstillinger. Bruger s-vhs monitor out på min receiver, men der kommer ikk noget billede på min fladskærm(lg pc1r)
Hvordan dælen kan det være. I min receivermanual står der ikk noget omtalt om at den har onscreen display, men da den har en monitor out udgang går jeg da udfra at den har det.
Kan det virkelig passe at min receiver ikke understøtter det, hvorfor jeg ikke kan ændre hvilke frekvenser min sub får tildelt(udover at basgengivelsen er sat både til mine front såvel som min sub) __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|