Krop er den rigtige.
Du skal dog ændre fremgangsmåden lidt.
Pil alle forbindelser til alle andre apparater fra,
Mål derefter fra stel på AGI til jord. Enten rigtig jord, eller til f.eks. en radiator.
Vend så stikket. Laveste spændingsforskel er den rigtige. Du skal i øvrigt måle AC spænding.
Men jeg holder en klase bananer på, at fruen har ret, det gør i øvrigt også livet meget nemmere fremover såfremt det er tilfældet

.
Pas så iøvrigt lidt på det apparat. Den er simpelthen en guldklump.
Og slæb den så i byen i ny og næ og lad den voldtæske noget til en million.
Har i øvrigt fundet ud af lidt om modelhistorien.
511A var vist nok en low gain udgave, hvor 511 var high gain.
Konstruktionen blev lavet i 1974 - kom så lige igen der

.
Så vidt vides var Audio Consult der i sin tid tog den til DK.
Prisen var omkring 5.600 kr. dengang i 77-78-79 stykker.
Apparatet er helt og aldeles uopslideligt, jeg ville måske lige kaste et blik på elektrolytterne efter alle disse år. En udskiftning ville jeg måske nok foretage, men du må påregne, at lyden ændrer sig en kende i den ombæring.
Rifa, Philips, Sprague eller lign kunne bruges. Jeg tror du nemmest finder Philips i de rette værdier.
Potentiometrene ville jeg skifte ASAP til noget mere præcist og uden kul.
Men så har du osse the preamp for your life.
Jeg husker stadig ret tydeligt de dage, hvor jeg fik min AGI 511A.
Jeg var helt rundt på gulvet efter at have sat den i gang. Den afløste en Music Reference RM5A rørpreamp, som hverken kunne stikke eller bekende i den sammenhæng. I øvrigt var det også Audio Consult der tog den hjem i sine tider.
511 var utrolig i sin nøgternhed.
Og nu har jeg sådan set bare fået bekræftet, at det var sådan det rent faktisk var.
Powerampen der aldrig kom, og som hele verden i den grad ventede på, blev vist droppet fordi Spiegel ikke helt fandt interessen for hans preamp tilstrækkelig.
Han var vist nok med andre ord lidt howskisnowski eller deromkring desværre.
Men der går jo mange rygter forstås. Jeg tror mere på at det var økonomien, der gjorde at han mistede interessen. 5.600 var egentlig pænt mange gryn for en pre dengang, men man så hurtigt derefter langt dyrere preamps med meget simplere teknik.
Her var der altså tale om noget der var ganske unikt og så endda prisrimeligt.
Gid der dog ville dukke flere af hans slags op. Vi trænger hårdt til det.
Tillykke med den.