| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har vel gennem tiderne samlet vel 50 komplette hifi anlæg ved at gå på genbrugspladen, loppemarkeder, skraldespanden etc... min sambo køber/sælger antik møbler og finder ofte de mest vidunderlige ting, fekx den der TD125+SME for en slik. jeg tror ikke at der er noget af det der er stjålent. gear fra 90'erne og opefter, high end generelt, pænt B&O og ligeende kan dog snildt være 
specielt da jeg boede på peter bangs vej i kbh var der den mest fantastiske baggård, stort set hver uge kunne jeg finde en gammel nad, eller et par kef højtalere eller lignende. der nogle gange en kamp at komme op tidligt om morgenen før skraldemændende dukkede op .. haha
folk smider bare ud, sådan er verden i dag. tænk sig at man kan få sig en fornuftig måndesløn blot ved at finde/købe møbler på lopeemarkeder og sælge dem på lauritz...
de der wannabe strissere på kommunale genbrugs stationer p***er mig godt nok af. man må jo intet tage derude næh, det skal bare brændes af, hvad fa'en er det for en indstilling til verden, excuse me sir?!! så det blev til natlige raids i sort tøj og elefanthuer 
sismofyt the recycling terrorist
|