Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
Sendt: 15 November 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
kunne det være denne her?
Den er godt nok flot!
Desværre er min egen luxman ikke en rørmodel, men jeg skal nok få fingre i en rørbestykket luxman engang. Jeg har heldigvis livet foran mig
Bruger siden: 01 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 111
Sendt: 15 November 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
ja det er den jeg har. Ledte efter den i meget langt tid før jeg fandt en. Pludselig da jeg fandt en og havde købt den, dukkede der også en gammel SQ38FD fra 70'erne op i DBA, og den købte jeg også for sammenligningens skyld. Det viser sig dog at den gamle bruger 50ca10 triode udgangsrør som ikke kan fås mere, så jeg tør næsten ikke spille på den.
Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
Sendt: 16 November 2006 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
Der var også en LV-105 (den der lige flasher to rør bag en rude i fronten - jeg er ikke sikker på modelnavnet) til 700 (måske 800). Den havde nogle ret slemme ridser, og siden jeg egentlig ikke har rigtig brug for den, og er i gang med at spare op til en bærbar, lod jeg være. Men det var sg svært!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum