Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 08:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Ved godt det er lidt pinligt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Porkyhead
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 17 December 2003 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Hej

Ved godt at dette spørgsmål ikke lyder så sejt, men jeg håber i kan klare det

Uhhh, her kommer det så: "Jeg ska til og ha en billig, og selvfølgelig god vhs maskine. Helst en 600 kr og max 1000 kr. Hvilke mærker/modeller kan i anbefale? Den skal helst være sort..."

Så er det overstået!

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 December 2003 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Hvis du insisterer på at den skal være sort, så er der ikke ret meget
at vælge i mellem. Panasonic havde så vidt jeg husker lidt tilbage,
Phillips et par modeller og JVC også lidt. Det er vist (stort set) det

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 December 2003 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Samsung havde for nylig nogle sorte modeller i deres program.men om det var til under en tusse ved jeg ikke.

Men til den pris er det underordnet hvilket mærke du vælger, de er stortset lige "gode" allesammen

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 December 2003 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

Tror Finn har ret. Bare kig efter dem med gode besparelser når de er på tilbud. Der kommer måske noget her efter julen engang i Januar kunne jeg forestille mig. Men pas på: Der er ofte rigtig meget fusk med såkaldte "før-priser". Så bare køb det DU mener er et godt køb. Jeg har selv for nyligt købt en Philips til 800,- og den gør det fint nok til mit behov. Jeg tror heller ikke den er hverken værre eller bedre end andre til den pris. Jeg valgte den, da mit TV også er Philips.

Måske det er til at få RIGTIG billige video-maskiner brugt? Der må da være mange der er skiftet til DVD som måske vil sælge, og derved falder brugtpriserne jo. Eller folk beholder dem måske bare til de går i stykker af sig selv, fordi de har mange VHS film stående på hylderne. Prøv det da. Det kan være du er heldig. Du kommer jo næppe til at slide så meget på den, kunne jeg forestille mig.

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Henrik R.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 December 2003 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Jeg har en forholdsvis ny SONY i sort. Så det mærke er da også en mulighed... tror jeg gav 1000 kr. for ca. 1 år siden.
Til top Vis Henrik R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik R.

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 18 December 2003 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Hvis du bor i København kunne du evt. tage et smut ned i "Det Blå Pakhus" der ligger på Holmbladsgade, eller i et andet stort ugentligt loppemarked.

Dernede er der simpelthen så mange brugte sorte VHS maskiner at det er helt vanvittigt. 100+ mindst.

Men mange af de mennesker der sælger dernede har lidt "bazar-tendenser", og uden at komme for meget ind på hvad det er, skal du nok forvente en lidt blakket version af service... Til gengæld er det ultra-billigt da de ikke fatter en skid af hvad de har stående så længe det ikke er Sony eller B&O.

Jeg har f.eks. købt 3 NAD cd afspillere, og 2 Denon cd afspillere (af de dyre/tunge) for en samlet pris af ca 400.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes