| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer
Efter flere års drømmeri og utålmodighed nærmer sig tiden hvor jeg skal ud og investere i noget nyt grej. Jeg er ved at få arrangeret en demo med NAD's M3 + M55 eller M5 (helst begge for at se om der er forskel i mine øre). Der skal spilles på helicon 300, en højtaler jeg har store forventninger til ud fra de beskrivelser af lydfilosofi osv jeg har læst i tests samt herinde og så også på B&W's 805S. Da jeg godt kan li en lyd der hælder lidt til den varme side tror jeg dog mest på dalierne udfra hvad man kan læse sig til.
Men nu til emnets overskrift. Jeg har også ret høje tanker om Densens produkter og jeg ville derfor gerne høre om der er nogen der har hørt både Densen B150 og NAD M3 så de er istand til at beskrive væsentlige forskelle i oplevelsen af disse to amps? Det perfekte ville jo være hvis man lige kunne ha lidt densen grej med under armen når man skal ned i hfk og lytte så man kunne spænde det for helicon 300 og sammenligne direkte - men det er jo ikke så lige til. Jeg overvejer derfor også en løsning der hedder at hvis jeg falder totalt for heliconnerne sammen med master serien, så kunne jeg jo købe ht'erne først, prøve at låne noget densen med hjem og så derefter beslutte hvad der skal trække ht'erne. Men som sagt ville det være rart med lidt input omkring densen vs. master selvom det i sidste ende kun er mine ører der kan afgøre det.
Mvh. Bo
|