Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 15:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Pladerspillerviden (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 22 December 2003 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Hej Med Jer

Jeg har nu læst rigtig mange indlæg i dette forum vedr. pladespillere.

Desværre har jeg i næsten hvert eneste af dem rendt ind i nogel meget sure og postulerende svar fra nogen af jer.

Lige så hjælpsom dette forum er, og det er der virkelig, ligeså grimt kan et svar lyde. Det går specielt galt når en, der har et rigtig godt produkt, ser et forslag til et andet rigtig godt produkt. Så er det ligesom om djævlen kommer op i nogen af jer. Så skal det produk fane... ha' en over nakken for mit produkt skal stå som det bedste.

Jeg synes det er smadder ærgeligt at nogen falder ned på dette ukonstruktive plan. Og endnu mere ærgeligt er det når nogen går med, af den ene eller anden grund. Pladespillere lyder meget forskelligt og det er bla charmen med pladespillere.

Jeg forstår ikke hvorfor det tit ender sådan. Hvorfor kan I ikke bare sige nøjjj sikke fedt produkt manden har. Og så stadig glæde jer overjeres egen valg. Det er da lige meget at en anden har valgt en anden type lyd end dig.

Hvis man endelig "bliver nød" til at svare en påstand så kunne man da nøjes med at skrive at man ikke er enig og fortælle om ens egne oplevelse i stedet for at forsøge at bevise at den anden må være fuld af løgn eller simpelthend ikke har hørt produktet.

Dette var lige et lille indlæg som jeg håber kan være med til at huske hvorfor vi er her. Jeg er her for at lære en masse af jer. Få gode ideer til nye produkter, løsninger og meget mere. Det går jeg også ud fra at I er.

En ting er sikkert: Hvis jeg vil lære grimme ord, går jeg bare ned i børnehaven sammen med min søn. Så tager det 10 sek så kan jeg mindst 50 ny ord.

Forsat tak for et rigtig godt forum. Dette er ment positivt og jeg håber det også bliver opfattet sådan. I kampens hede kan vil alle bliver provokerede.. og det er der ikke noget galt I, mennnnnnn.

Thomas

Til top Vis Thomas L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas L

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 December 2003 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Godt Indlæg

Mvh.

Frederik Carøe

Mantra Sound

Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 December 2003 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

ja det kunne nogen lære af !!
Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 22 December 2003 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

det er jo netop en af de ting som nok irriterer de fleste af brugerne herinde...

jeg personligt, er fuldstændig ligeglad med om folk har et anlæg til 10k eller 100k jeg er her ikke for at bedømme andre, men for at hjælpe og blive hjulpet.

Hvis folk spørger til forskellen mellem to produkter, og i øvrigt ikke skriver at "andre forslag er velkomne" så kan det godt irritere mig lidt at der altid er nogen som siger at de to er intet værd, du skulle hellere købe xx... det var jo ikke det der blev spurgt om.

så ja, godt indlæg...

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

jack
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 02 April 2003
Sendt: 22 December 2003 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Når man har læst på dette forum et godt stykke tid så lærer man også folk at kende eller man får et rimeligt godt indtryk af folk.

Det er op til hver enkelt at vælge at svare eller besvare en tråd. Jeg selv har måske 2-3 stykker jeg ikke gider at bruge energi på, fordi der er nogle typer der sjældent giver en noget, visse typer suger kun energi. Hvad de opnår ved dette er mig en gåde. Måske tror de, at det er meningen med livet, hvad ved jeg. Men jeg kan da se, at der er en masse, der gider at diskutere med dem, så det er fint nok.

Bortset fra det så er dette forum suverænt og her er heldigvis mange flinke og hjælpsomme personer. Som man lærer en masse nyt af.

GOD JUL TIL JER ALLE

Essoxfly
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003
Sendt: 23 December 2003 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 December 2003 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Hørt hørt og atter hørt!

Hvis du vil se et stjerneeksempel på dette, så bare tjek min tidligere tråd ved navn Avid Turntables

Okay, nu skal jeg nok lade det ligge

God jul til jer allesammen, og må i få lige det Hifi i har ønsket jer!!

Vitus
Branchemedlem
Branchemedlem

Vitus Audio

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 23 December 2003 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Thomas -

nok en af de bedste jule hilsner jeg har set i år

Og herfra også en speciel stor hilsen til folkene bag HiFi4All - I gør sgu' et fantastisk stykke arbejde - håber I holder dampen oppe længe endnu.

Mvh

Vitus

Til top Vis Vitus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vitus Besøg Vitus's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes