Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
Se nu kom jeg til at byde på sådan en - havde kløe i fingrene - og så fik jeg den altså - jeg har søgt på nettet og fundet data af vidt forskellig art - alt fra 40 watt pr. kanal til 120 watt pr kanal i 8 ohm -- er der nogen der kan huske dataerne på den ?
Jeg så den har været lidt omtalt i en af sveske tråde men det var mere generelt om dens lyd egenskaber
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
Så er den kommet med Post Danmark - god pakket ind :-) Venter et par timer til den har opnået stuetemp med at sætte den til - Foreløbig indtryk - tja den ser ok ud har samme størrelse som min L 120 A bortset fra pyntelister i siderne der gør den lidt bredere - MEN adr badr bvradr - knapperne er Plastik - champagnemetaliseret plastik - det var dog det styggeste at røre ved - vintage land er rystet - defcon 3 - code red alert - puke - hvor kan man dog få fat i metalknapper der passer til denne maskine - det ser ud som "fatningen" (pinden) er standard - men PUUUUH hvor er de klamme de knapper/dreje dimser
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
Anzelz skrev:
http://www.audioinvest.no/luxman/luxamp.htm
2*40w
Hvilket netop må henlede opmærksomheden på at man IKKE skal tro på hvad man læder på nettet!! Den er på godt 2 x110 Watt give and take - så hvis audioinvest er lige så gode til deres værdiangivelser som til deres effektangivelse ville jeg ikke tage lån i huset og fare ud og købe audiogrej på baggrund af deres anbefalinger
Jeg har fået lyttet til dyret nu - det magler en - 20db knap i forhold til L 120 A men til gengæld virker det som om den tumler dyb bas bedre - mindre bulder - den er i det hele taget noget lysere i lydbilldet end L 120 Aeren - det må jeg se om jeg kan vende mig til eller om de begge skal videre.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum