| Sendt: 20 Februar 2007 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens!
Jeg ved at der står en del NAD S200 effektblokke rundt omkring I stuerne. Jeg har for nylig købt en af slagsen til at drive mine Kappa 90’ere, og jeg må sige at den gør det med en autoritet og musikalitet der lige passer til min stil.
MEN! Jeg har et problem, der irriterer mig. Når den har stået tændt i en længere periode, går den i ”protection” og slår fra, også selv om der ikke skulle være nogen grund til det. Hvis jeg har spillet hele dagen, slår den fra. Hvis jeg har glemt at slukke for den om aftenen, er den slået fra når jeg ser dem om morgenen. Jeg kunne forstå hvis jeg havde spillet på den, men tit har der slet ikke været noget signal på, den har bare stået tændt.
Mit gæt er, at der er et eller andet beskyttelses kredsløb der er lidt for ivrigt… Jeg gætter også på at jeg ikke er den eneste der har oplevet dette her. Hvis der er nogen der har en ide om problemets omfang, eller eventuelt ved hvor mange millioner det vil koste mig, må de meget gerne komme med et hint! __________________ Infinity Kappa 90
NAD Silverline S100
NAD Silverline S200
Cambridge Azur 640T
Cambridge Azur 640C v.2
Cambridge Azur 640P
REGA Planet 1
|