| Sendt: 07 Marts 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
ja, landet ligger sådan at jeg skal på efterskole efter sommerferien. desværre må jeg ikke tage mit surround system med mig (forståeligt nok). så jeg har tænkt mig (ved ikke helt endnu) at sælge alt mit grej, undtaget min pladespiller og mine nye kabler. hvor meget tror i at jeg kan få for det? jeg har selv ofret omkring 6k (alt er købt brugt, noget fået) og har de fleste gange gjort nogle fornåftige handler, så jeg tænkte at jeg vil kunne få det samme, hvis ikke mere, end hvad jeg selv gav. så vi antager at jeg får 6-7k (ret mig hvis det er for meget).
for de 6-7k skal jeg så købe nogle stander ht'er og en stereo forstærker. jeg har selv overvejet noget dali, da jeg er ret glad for lyden. jeg tænkte på om det kunne lade sig gøre med fx. Dali coupe og holfi integra 8. (ved ikke om det sprænger budgettet lidt, men så må jeg bare spare lidt op kan dog aller højst få sparet 1000 kr. sammen til sommerferien)
håber at i vil komme med en masse gode forslag til en stereo forstærker og to stander ht'er.
og så lige en vurdering af mit anlæg.  __________________
|