Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
Hej
Har en Dynavector dv 10x5 pickup, men syntes at den spiller en smule lyst.Er det også jeres indtryk?
Af riaa bruger jeg en Croft Epoch mk V, kan det have noget at gøre med at det er en high output.Den er jo på 2.5 mv ..Måske det ville være bedre at køre den igennem en mc stepup???
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
jan.bas skrev:
Hej
Har en Dynavector dv 10x5 pickup, men syntes at den spiller en smule lyst.Er det også jeres indtryk?
Af riaa bruger jeg en Croft Epoch mk V, kan det have noget at gøre med at det er en high output.Den er jo på 2.5 mv ..Måske det ville være bedre at køre den igennem en mc stepup???
mvh jan
Nej. 10x5 er high output MC = ingen step up.
Jeg kører med 10x5 direkte i en Croft Vitale og det er i hvert fald ikke lyst. Faktisk lyder det rigtig godt
Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 70
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
jan.bas skrev:
Nottingham spacearm /spacedeck.
undrer mig i stor stil over hvordan din spacedeck/spacearm/dynavector kombo kan lyde lyst?? nottingham er da noget af det mest diskantdræbende jeg har oplevet..
dynavectoren kører med nærmest perfekt klangbalance i kærestens SystemdeckIIX/alphason Xenon/Thorhauge/Sony Es 4#100watt/Trapez XI setup pt!
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
jan.bas skrev:
Hej
mvh jan
Øh... når den har så højt et output er der igen grund til en stepup... spiller din på mc eller mm delen pådin riaa???
En 10x5 er på igen måde lys i lyden...
Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
Jeg vil også give mit besyv med. Jeg har også en 10x5 og mener bestemt heller ikke den er lys i lyden. Har du justeret efter alle kunstens regler? F.eks. VTA og overhang?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum