| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg skal så for første gang ud at investere i noget god lyd. Jeg har indtil videre levet med højtalerne på den bærbare computer og et par Sony hovedtelefoner til 99 kr fra Fona, men nu er det altså på tide at høre musikken ordentligt.
Jeg kender absolut intet til HiFi, men har fået lidt hjælp af en ven til at finde frem til følgende:
Forstærker: NAD C320BEE Højtalere: Cerwin-Vega VE-12F
Jeg har ikke nogen CD-afspiller el. lign. endnu, men det er heller ikke noget jeg regner med at investere i, ikke forløbigt ihvertfald. Musikken vil primært komme fra min bærbare computer. Så vidt jeg kan forstå skal jeg også ud og investere i nogen kabler, og ikke den billige af slagsen. Er der nogen der kan fortælle mig hvilke og hvor mange kabler jeg skal ud og købe?
Som sagt har jeg aldrig haft et ordentligt anlæg før, så jeg er på helt bar bund med det hele. Er der andre til jeg skal have købt? Jeg har et budget på omkring 6500 kr, er der anden forstærker/højtaler i synes vil være en bedre investering?
Jeg hører primært Hardstyle techno og Heavy Metal, og jeg finder specielt bassen vigtig.
|