Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 05:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Forstærker effekt?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tusindfryd
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 21 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 03:35 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer om jeg ikke kunne nøjes med to små stereoforstærkere på 2X25w RMS. Så jeg ender op med 4X25w. et effekttrin til henholdsvis bas og det andet til mellemtone-diskant.

Det skal lige siges at jeg stort set aldrig høre højt musik men holder meget af et stabilt og roligt lydbillede. Eftersom de enkelte enheder opføre sig forskelligt vil 2X50w. vel bare komme på arbejde, så hellere 4X25w. som stort set intet fylder i stuen....Eller hvad???

Til top Vis Tusindfryd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tusindfryd

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 07:10 | IP-adresse registreret  

Tusindfryd skrev:

Jeg overvejer om jeg ikke kunne nøjes med to små stereoforstærkere på 2X25w RMS. Så jeg ender op med 4X25w. et effekttrin til henholdsvis bas og det andet til mellemtone-diskant.

Det skal lige siges at jeg stort set aldrig høre højt musik men holder meget af et stabilt og roligt lydbillede. Eftersom de enkelte enheder opføre sig forskelligt vil 2X50w. vel bare komme på arbejde, så hellere 4X25w. som stort set intet fylder i stuen....Eller hvad???

10Tusindfryd. Du må smide flere oplysninger med, hvis folk skal kunne hjælpe dig. Du ved. Hvor mange penge vil du bruge, og hvad består resten af dit udstyr af?

Men det lyder som om, at du bare skulle fise hen til den nærmeste HIFI Klub, og købe en Cambridge int. forstærker.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes