Bruger siden: 12 April 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 17 April 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
Hejsa jeg ville genre hører om nogle kunne hjælpe mig med at finde en ordenlig forstærker til min pioneer højtaler, (mere info længere nede). det skal lige siges at jeg vil bruge den indendøres og ikke i min bil..
Jeg har bygget en kabinet til den, og i det kabitnet har jeg også sat et 4ohms delefilter ind, men nu mangler jeg en forstærker der kan trække den.
jeg ville også gerne at forstærkeren kunne trække to side højtalere samtidigt, eventuelt nogle forslag til nogle sidehøjtalere der passer til også...
er der mulighed for hjælp???
info:
Modell
QTS
VAS
FS Hz
RMS W
Max power W
Känslighet dB
TS-W400
0,47
294,7
60,5
120
500
96
__________________ Alle kan lide at spejle sig i sit eget værk...
Bruger siden: 17 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 14
Sendt: 17 April 2007 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
hvor meget vil du smide efter en forstærker
en forstærker til en bil køre på 12v vis du skal have en strømforsyning så du kan bruge den der hjemme kommer den til af køste mindst 1k da du skal have en med en lav rippel spænding. jeg ville købe en forstærker til bilen og en der hjem til..
Sendt: 17 April 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
jeg har denne enhed stående og ville gerne bruge den inde i mit hus i stedet da den er lige stor nok til min bil nu... og jeg ved man kan få forstærkere der kan yde til en 4 ohms højtaler, mit problem er baremed at finde en ordenlig en...
Sendt: 17 April 2007 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
jeg jeg fikser lige nogle billede inden så længe....
men kan sige at jeg har givet den ca. 150 liter og så som lydpæmning i højtaleren har jeg beglædt indersiden med 5cm isolering.. så indvendig mål er 110 liter... der er en dejlig stor terning formet kasse... men har nogle billeder jeg lige finder frem sendere... når jeg lige har fundet dem,..
Sendt: 17 April 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
jeg jeg havde været ud og søge efter nogle rummål på den på nettet... og kan frem til en 120-140 stykker deromkring... og jo ved godt at af lyddæmpning ikke skal regnes med i målet...
men ellers tak for info... men når jeg har hele mit system oppe og kører kommer der lige et inlæg et sted om hvad det er blevet til... og skal nok lige skrive til dig..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum