Sendt: 17 April 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
går og overvejer køb af anlæg og har læst en del test og været ude og lytte på diverse,
men er dog faldet for et setup med Dana 980 højtaler med primare i21 og cd 21 og som kabler til dette overvejes nordost red dawn både som signal kabel men også højtalerkabel.Er der nogen der hr nogle gode forslag i samme prisklasse, fik det tilbudt til 35.000 komplet.Har dog været ude og lytte noget mere og fandt ud af hvis man ofrede en del flere penge kunne man få en meget bedre lyd.Faldt her for Audiovector mi3 avantgarde SE sammen med primares i30 og CD 31 stadig sammen med nordost red dawn.Dette var i en helt anden klasse en det tidligere nævnte anlæg.Så ville jeg nok få monteret pulsar points på anlæget og Shira strømkabel.Dette kunne købes for 75000 kr. som synes at være en ok pris.
Synes at audiovector og primare passede rigtigt godt sammen lydmæssigt, og når en god plade kom på kunne man virkelig høre at anlæget var af en høj klasse.Er der nogen derude som kunne ha noget man evt. kunne sammenligne med både prismæssigt men også lydmæssigt,så ville jeg blive glad,evt. også noget respons om det jeg har lyttet på måske er det rigtige valg. __________________ kert
|