| Forfatter |
|
jimmyhp Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg skal til at have ny forstærker, men kan ikke rigtig finde ud af hvad det skal være... Har tæknt på noget brugt, mest pga prisen da det skal holde til et studiebudget, så 6-7000kr vil være grænsen.. har set lidt på en densen b-110 (der er desværre ikke mange af de gamle til salg), denon 2000r, NAD S300.. Måske en cayin ville være okay? den skal kunne trække et par vienna acoustics beethoven, så der må gerne NOK med strøm i forsyningen, dual mono foretrækkes af denne grund.. Nogen forslag eller kommentarer så bare kom med dem  MVH jimmy
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
christian m Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da gode tilbud på rotel i øjeblikket,ellers en amc 3100a fra lydbutikken til ca 4700 og så er det lige før du kan få en amc xcd med for 7000 ialt
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Elias Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 108
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=visprodu kt&ID_infoside=5002101
Denne atoll ligger normalt til 7kg. koster nu 5.
Det har masser af strøm og en lidt varm lyd; men ikke noget voldsomt.
- Elias
ps. Er en demo model.
|
| Til top |
|
| |
Yoshimura Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bakker Ascaris forslag op. Det skulle virkelig være en god forstærker, og til den pris burde man ikke betænke sig ret længe.
__________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yoshimura skrev:
| Jeg bakker Ascaris forslag op. Det skulle virkelig være en god forstærker, og til den pris burde man ikke betænke sig ret længe. |
|
|
Det er en god forstærker, har selv en stående, og der går længe for jeg vil skifte den ud det er helt sikkert 
|
| Til top |
|
| |
jimmyhp Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle svar.. Det er helt sikkert noget jeg vil have i baghovedet når jeg skal ud på det store brugtmarked for hifi..  Ordentlig lyd øger livskvaliteten, det er jeg sikker på...
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
En kilde til mig, siger at denne har skulle være god: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=46745
Du skal helt sikkert have noget strøm til de Beethoven. Jeg har selv haft dem, og de kan godt lide godt med strøm. Lækker højttaler by the way 
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Manden forlanger 14k for det. At byde 7 er sgu skambud der vil noget. Det gør vel ikke noget, at have bare lidt hifi-etik
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
|
Manden forlanger 14k for det. At byde 7 er sgu skambud der vil noget. Det gør vel ikke noget, at have bare lidt hifi-etik
|
|
|
øhh... læs lige engang efter... UDEN ht'er! de ht'er bliver trods alt handlet til omkring 6k så jeg mener ikke at 7 k er skambud.. desuden skrev jeg også at han kunne spare 1 k mere sammen hvis han kke gik med til det... ud over det står der faktisk også i annoncen at man kan komme med et bud... så jeg mener bestemt ikke at det er usandsynligt...
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
rockforlife skrev:
|
|
|
|
øhh... læs lige engang efter... UDEN ht'er! de ht'er bliver trods alt handlet til omkring 6k så jeg mener ikke at 7 k er skambud.. desuden skrev jeg også at han kunne spare 1 k mere sammen hvis han kke gik med til det... ud over det står der faktisk også i annoncen at man kan komme med et bud... så jeg mener bestemt ikke at det er usandsynligt...
|
|
|
Sorry, lidt for hurtig 
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
mathias 2 skrev:
rockforlife skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Sorry, lidt for hurtig 
|
|
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
|
|
|
|
Simpelthen uforskammet skambydning. En tusse eller 2 kan måske være rimeligt. Omvendt kan den oplyste pris være presset godt og grundigt i bund i forvejen 
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
rockforlife skrev:
|
|
|
|
Simpelthen uforskammet skambydning. En tusse eller 2 kan måske være rimeligt. Omvendt kan den oplyste pris være presset godt og grundigt i bund i forvejen 
|
|
|
 Hvor er mine briller?  . Nå, men Hegel har også en fin integreret amp til ca. 5-6K brugt.
|
| Til top |
|
| |