Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Forstærker valg??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jimmyhp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Hej,

jeg skal til at have ny forstærker, men kan ikke rigtig finde ud af hvad det skal være... Har tæknt på noget brugt, mest pga prisen da det skal holde til et studiebudget, så 6-7000kr vil være grænsen..

har set lidt på en densen b-110 (der er desværre ikke mange af de gamle til salg), denon 2000r, NAD S300.. Måske en cayin ville være okay? den skal kunne trække et par vienna acoustics beethoven, så der må gerne NOK med strøm i forsyningen, dual mono foretrækkes af denne grund..

Nogen forslag eller kommentarer så bare kom med dem

MVH jimmy
Til top Vis jimmyhp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jimmyhp

mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

giv ham et bud på 7k uden højttalere og se om han bider på http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50179664 ... ellers må du spare 1k mere sammen, for jeg tror på at det er et rigtig godt køb. jeg har intet med salget at gøre

christian m
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Der er da gode tilbud på rotel i øjeblikket,ellers en amc 3100a fra lydbutikken til ca 4700 og så er det lige før du kan få en amc xcd med for 7000 ialt
Til top Vis christian m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af christian m

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Den her passer til dine beskrivelser...

Den koster 14k, men er nedsat til 7k

http://www.ardency.adr.dk/6.6.htm

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

Elias
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=visprodu kt&ID_infoside=5002101

Denne atoll ligger normalt til 7kg. koster nu 5.

Det har masser af strøm og en lidt varm lyd; men ikke noget voldsomt.

- Elias

ps. Er en demo model.
Til top Vis Elias's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Elias

Yoshimura
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Jeg bakker Ascaris forslag op. Det skulle virkelig være en god forstærker, og til den pris burde man ikke betænke sig ret længe.

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Yoshimura skrev:
Jeg bakker Ascaris forslag op. Det skulle virkelig være en god forstærker, og til den pris burde man ikke betænke sig ret længe.

Det er en god forstærker, har selv en stående, og der går længe for jeg vil skifte den ud det er helt sikkert

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

jimmyhp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Tak for alle svar.. Det er helt sikkert noget jeg vil have i baghovedet når jeg skal ud på det store brugtmarked for hifi.. 

Ordentlig lyd øger livskvaliteten, det er jeg sikker på...
Til top Vis jimmyhp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jimmyhp

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

En kilde til mig, siger at denne har skulle være god: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=46745

Du skal helt sikkert have noget strøm til de Beethoven. Jeg har selv haft dem, og de kan godt lide godt med strøm. Lækker højttaler by the way

Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

mathias 2 skrev:
giv ham et bud på 7k uden højttalere og se om han bider på http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50179664 ... ellers må du spare 1k mere sammen, for jeg tror på at det er et rigtig godt køb. jeg har intet med salget at gøre

Manden forlanger 14k for det. At byde 7 er sgu skambud der vil noget. Det gør vel ikke noget, at have bare lidt hifi-etik

mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

mathias 2 skrev:

Manden forlanger 14k for det. At byde 7 er sgu skambud der vil noget. Det gør vel ikke noget, at have bare lidt hifi-etik

øhh... læs lige engang efter... UDEN ht'er! de ht'er bliver trods alt handlet til omkring 6k så jeg mener ikke at 7 k er skambud.. desuden skrev jeg også at han kunne spare 1 k mere sammen hvis han kke gik med til det... ud over det står der faktisk også i annoncen at man kan komme med et bud... så jeg mener bestemt ikke at det er usandsynligt...

Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 14 Juni 2007 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

mathias 2 skrev:
rockforlife skrev:

mathias 2 skrev:

øhh... læs lige engang efter... UDEN ht'er! de ht'er bliver trods alt handlet til omkring 6k så jeg mener ikke at 7 k er skambud.. desuden skrev jeg også at han kunne spare 1 k mere sammen hvis han kke gik med til det... ud over det står der faktisk også i annoncen at man kan komme med et bud... så jeg mener bestemt ikke at det er usandsynligt...

Sorry, lidt for hurtig

mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juni 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
mathias 2 skrev:
rockforlife skrev:

mathias 2 skrev:

Sorry, lidt for hurtig

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

mathias 2 skrev:

Simpelthen uforskammet skambydning. En tusse eller 2 kan måske være rimeligt. Omvendt kan den oplyste pris være presset godt og grundigt i bund i forvejen

Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Mik112 skrev:
rockforlife skrev:

mathias 2 skrev:

Simpelthen uforskammet skambydning. En tusse eller 2 kan måske være rimeligt. Omvendt kan den oplyste pris være presset godt og grundigt i bund i forvejen

Hvor er mine briller? . Nå, men Hegel har også en fin integreret amp til ca. 5-6K brugt.
Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes