| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med Jer,
Jeg har købt et sonos anlæg til mit hus (www.sonos.com) - jeg er utrolig glad for det, da bruger venligheden er i top og egentlig opfylder alle mine krav til musik i hele huset.
Jeg har dog fået en lille udfordring, i 2 rum. Sonos leveres i 2 versioner - en som er helt digital og er en "ren" afspiller (kræver forstærker i tillæg) og en version som har indbygget forstæker, men som kun kan trække et sæt højttalere.
I to af mine zoner er der trukket kabler til 2 rum hvor der i begge er stereo højttalere. Her vil jeg anvende den digitale version, og opstille en forstærker foran. I stuerne har jeg et par mindre bose højttalere og PODSPEAKERS Minipod. I det andet rum bose-sattelit og et par små kompakt højttalere. (ingen kræver den helt store forstærker)
Jeg leder derfor efter en simpel og "dum" forstærker, som udelukkende skal forstærke lyden (enten digital input eller analog input). Eneste krav er, at den er i fornuftig kvalitet, fysisk lille og derfor egner sig til at blive gemt væk i et skab. I dag har jeg en 2x100watt forstærker som så rigeligt løser opgaven, men den er for stor og "grim".
Hvem kan hjælpe mig med hvilket forstærker, som løser opgaven ?
Takker!
/Peter __________________ Aldrig gå ned på udstyr!
|