Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 20:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Noob spørgsmål.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JensGT500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 17 Januar 2008 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Hejsa, jeg har indkøbt en NAD c350 forstærker og 2 stk. System audio Sa-510 højttalere.

Jeg vil koble et phonokabel fra fladskærmens audio-out og til forstærken. Men hvor skal kablet sidde i forstærkeren?

Dette er en 352, men bagsiden af min er identisk (bortset fra IR)
http://www.son-video.com/Rayons/Hifi/Amplis/NAD/C352Dos_TG.j pg

Hjæææælp....en noob.

Til top Vis JensGT500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensGT500
 
abj_eskimo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 148
Sendt: 17 Januar 2008 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Bare I AUX... Så er det bare at stille forstærkeren ind på den "kanal", så burde der komme tv lyd..
Til top Vis abj_eskimo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af abj_eskimo
 
JensGT500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 17 Januar 2008 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Ok, tak.

Skal måske lige nævne at jeg har en PS3 koblet til min fladskærm via HDMI.

Og i den forbindelse har jeg hørt, at jeg skal sætte min PS3 til kun at sende stereo-lyd ud....hvordan gør jeg lige det?

Til top Vis JensGT500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensGT500
 
abj_eskimo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 148
Sendt: 17 Januar 2008 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Det er jeg næsten helt sikker på den gør automatisk... hvis du allerede har lyd på fjernsynet nu her når du spiller, så er det højst sandsynligt som det skal være.. Har du derimod kun billede skal du gå ind i menuen på dit fjernsyn og finde noget med lyd og hdmi og så aktivere det.. men det tror jeg ikke er nødvendigt.. ?
Til top Vis abj_eskimo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af abj_eskimo
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes