Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 10:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NAD 216 skratter, søger råd. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
poul_madsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2008 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Hej folkens..

Jeg har følg. system.

Nad 741 5.1 system hvor jeg har 1 NAD 216 i mono sat til hver front hvor der sidder et sæt AL 750.

Dvs 1 stk. Nad 216 sat i Bro / mono og ført til front i 741'eren i hver side. en til venstre og en til højre.

Jeg har i lang lang tid har en skratten ved både musik og film i diskant / mellemtone, mest mellemtone. Jeg har så fået taget mig sammen og byttet om på de 2 216'ere så jeg kunne udelukke indgang på 741, og den ene Al 750..

Skratten er nu flyttet fra venstre side til højre, men er blevet meget meget lidt hørebar, den er næsten væk..

selve skratten er super svær at forklare, ved musik er det lige når f.eks en lyd "slipper" så efterkrasser den på en måde...

Er der andet at sige end den NAD 216 jeg før havde i venstre side og nu i højre må have en fejl?

er der andre end Hifiklubben der kan kigge / fixe den, de tager jo helt 1000kr for det og det tager gerne 14 dage.. har 4x 216 i huset og de har alle været omkring Hifiklubben men det er nu også iorden når det har været småting og tingene ikke er helt nye.

Jeg har forsøgt med anden CDafspiller / DVD afspiller, der har været det samme, så den er også udelukket.

bor forresten i Slagelse hvis der nogle hifigutter der kan komme og høre med og evt. kigge på det...

Sikke en masse spørgsmål...

På forhånd tak for hjælpen og god weekend.

/Poul Madsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes