Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
Jeg skal snart have mig en ny plov, men hvad
skal det være? Budgettet hedder højest 3k. Er godt nok lidt fristet af den nye Project Expression 3, som har ny arm, ny plint og ny tallerken. Nogle der kender den? En Rega P2 eller P3 ville måske være et bedre bud? Vil meget gerne beholde min Grado Silver PU. Det skal spille sammen med den indbyggede Riaa i min Denon forst. Der kommer dog senere en bedre Riaa i år. Længere ude i fremtiden skal jeg nok også prøve noget MC af en art... Eneste krav er at der ikke er alt for meget der skal laves på den. Med andre ord indstilling af PU også skal den kører. Gider ikke til at rense og smide ny rem og eller fjedrer i.
Jeg har budt på en Systemdek llX, men tror ikke jeg får den. så Rega, Project eller Thorens? Alle jeg har talt med siger at Rega er klart at foretrække frem for Project...
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
Til lidt over budgettet kunne du score denne super spille. Dog har jeg hørt at den allerede er sat til side til en køber... Men bare for at sætte det lidt i perspektiv: Brugt vs. nyt til prisen.
Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
Sendt: 19 Februar 2008 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
Undskyld jeg blander mig, men KUN at sætte salgslinks ind til aktuelle pladespiller der er til salg NU er lidt dumt. Om en måned når spillerne er solgt er denne tråd totalt værdiløs. Hvis man i stedet både gav links og beskrivelse ville andre måske kunne få noget ud af tråden i fremtiden
Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
Sendt: 19 Februar 2008 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
Project Xpression MkIII ville da være et godt bud. Nu er det ikke så meget en ny plint. Den har fået pianolak og armen er identisk med MkII. Men tallerkenen er ny.
Rega er heller ikke et dumt valg. Thorens nye vil jeg dog holde mig fra. Har hørt kvaliteten ikke er hvad den har været .
Ellers er der også en Moth AlamoX fra High end Sound. En Rega 3 rip off pladespiller til 3K. Og med RB300 tonearm
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
Sendt: 19 Februar 2008 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
Jeg har lige købt mig en Moth Amalmo X fra 2h-audio.dk Venter bare på den kommer ind af døren!
Så kommer der vinyl i huset igen hehe
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
Sendt: 19 Februar 2008 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
Jeg har en SL1200 med en RB-300-arm monteret på en Origin Live armbase - et setup som jeg er rigtigt glad for. Flere af rødderne har været forbi og tabe kæben over denne "rædselfulde DJ-spiller".
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum