| Forfatter |
|
seve@sol.dk Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 20 Februar 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Alle :-)
Ville høre om der er gode forslag til en god lille int. forstærker ? havde tænkt mig at koble en IPod på og køre det den vej. Med lille mener jeg GOD, men lille i dimensionerne.
Er efterhånden træt af mit Densen 200, 300 og især min 400 plus, der ikke lever op til forventningerne. Fjernbetjening der ikke virker, knapper der ikke virker og afspilleren vil ikke afspille alle cd´ere jeg har. Har sendt den til rep. flere gange, men lige lidt hjælper det.
Forstærkeren skal trække et par Audiovector Signature 
Ha en go dag :-)
Søren __________________ Seve
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 21 Februar 2008 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi prøver lige i analog forum! Men nu jeg er her  , hvad har du så i tankerne mth. budget og ønsket lyd? Har du overvejet nogle af de der iPod stationer, så du kan sætte en ekstern DAC på? Det ville jeg nok overveje, hvis det skal bruges som primær lydkilde.
|
| Til top |
|
| |
lehmann Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 21 Februar 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren.
Hvad med at prøve at få fat i Musical Fidelity,s ovale modeller (XA).de er kun 23 cm brede 11 cm høje og ca 35 cm dybe. grunden til den ringe størelse ,er at de har extern strømforsyning,den gemmes væk. prøv at se under lehmans anlæg, her i forumet,det er disse modeller og det har spillet på et sæt Audiovector m3 super. men trækker nu et sæt dali Helicon 400.og gør det virkelig godt.det er bare et forslag.
mvh Lehmann.
|
| Til top |
|
| |
seve@sol.dk Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Februar 2008 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Jeg havde tænkt mig noget 10-12000 kroners klassen. Kiggede faktisk på den batteridrevede fra Red Wine Audio. Ser virkelig spændende ud. Og så gør det ik noget at det ser ud til de har lavet et par spændende modificeringer på en IPOD Classic. Kaldet "Imod" 
Tk for forslaget Lehmann, ser interessant ud. __________________ Seve
|
| Til top |
|
| |
Toebs Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 22 Februar 2008 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey jeg har ikke lige noget forslag til en forstærker, men du kan købe sådan en ipod dock fra apple, så kan du styre din ipod med fjernbetjening, og så behøver du ikke nødvændigvis have fat i en forstærker som har integreret ipod del.
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 22 Februar 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
| Sendt: 22 Februar 2008 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes da det ville være synd og skam at koble en ipod på en 10-12k forstærker, hvis du ikke har tænkt dig at købe en cd-afspiller eller noget andet synes jeg du skal tage en billigere model.
|
| Til top |
|
| |
seve@sol.dk Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Februar 2008 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Kappen
Jaaa jooo, det er bare sådan at jeg ikke for lyttet så meget mere. Og derfor om der kommer en Ipod evt. en modificeret udgave på højtalerne, det tror jeg ikke gør mig noget. VIl også investere i en noget bedre Dock end Ipod´s egen, samt gode slanger til forstærker mm.
Så derfor skal det fylde mindre end mit Densen. Kan jo så også findes i mindre størrelser det ved jeg. Men som sagt er jeg lidt lun på Red wine forstærkeren. De skal dog have en ret stor avance ifht. at bestille det direkte fra USA.
Skal dog indrømme at mit hjerte bøder lidt, men har ikke været tilfreds med 400+ og min Gizmo bl.a. ifht. priserne på produkterne.
Søren :-) __________________ Seve
|
| Til top |
|
| |