Bruger siden: 01 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 354
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
Disse Japaner press pro-use serie er ganske gode, men en foreslået salgspris på 1800,- for Dark Side Of The Moon(pro-use) er måske lige i overkanten. Hvad siger alle plade pusherne ?
Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
Sendt: 30 Januar 2004 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
jan.bas skrev:
Hej..
Er der nogen der ved om Beatles (abby road) japansk press, pro- use serie...
Er dette press godt, er det noget værd?
Har også nogle (Niels henning ørsted petersen) er der ikke en af hans plader der er mange penge værd?
mvh jan
hej Jan
Ja du kan roligt købe Abby Road i den Japser presning den er fremragende i forhold til Apple presningen, der er simpelthen mere af det hele untagen støj.
Er det virkelig rigtig at Dark Side i Japan tresning sælges for 1800 dask - utroligt ! Har den forøvrigt fed plade.
Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
Sendt: 30 Januar 2004 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
Jeg har selv en orig. Abbey Road (Apple), og har osse hørt en japansk version på samme opsætning - der er ikke en kæmpe forskel. Den japanske version lød en anelse mere hul end min egen orig., men jeg mistænker slitage på den japanske version for at forringe lyden - især da den Apple-Version som jeg har er ikke er langt fra at være fejlfri - fandt den i et skab sammen med Magical Mystery Tour og Rubber Soul, hvor de har ligget urørt i 30 år.
Ved i øvrigt ikke om det japanske pres er noget værd - lidt skulle du da nok kunne skrabe ind
Lige et spørgsmål til jan.bas - Er det Stereo eller Mono? Mener at alle jeg fandt er Mono, men er faktisk ikke sikker.
__________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
Bruger siden: 01 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 354
Sendt: 30 Januar 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
jan.bas skrev:
Hej Pink.
Hvem snakker om Dark side of the moon.Hvor har du det fra..
vh/jan
Så den i dette forum på køb-salg-bytte d.26-01-04, men sælgeren er som han selv skriver i annoncen ' også lidt i tvivl om prisen' , og så var det jeg mente, at 1800 var måske lige højt nok. Kan godt se at mit indlæg måske var lidt offline når du taler om Beatles, men samme serie
Omkring lyden på Abbey Road EALF-97001 pro-use serie (stereo udg.) kan jeg kun sige at mit ex. lyder rigtigt godt, og det kan klart anbefales.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum