Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
Hej folkens
Jeg har en Luxman L430 som netop er blevet renset grundigt hos Highend i Vanløse og spiller fint.
Den er vist fra 83, tror jeg.
1: Men hvor længe kan sådan en svend leve?
2: Og i relation til levetid: Hvad er bedst for en forstærkers maksimale levetid? At den har været brugt jævnligt eller at den har været brugt minimalt?
Min har, som mange sikkert også har ghort, været gemt væk i kortere eller længere perioder indtil man fandt ud af, at MP3 lyder af H til..:)
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
Fiddoo skrev:
Jeg ville nok skifte lytterne i forsyningen. Det er en forholdsvis nem og billig forbedring. Efter 25 år må de være udskiftningsmodne.
Jeg havde faktisk en L430 engang for mange år siden. Den døde fordi elektrolytterne blev utætte og syren løb ud og kortsluttede LF-udgangene. Udskiftning af både elektrolytter og udgangstransistorer samt rensning af printet, mente jeg ikke kunne betale sig.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum