| Sendt: 13 November 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det ender det også med, for jeg kan bare ikke finde ud af hva den fejler. men efter at have snakket med allan fra ABaudio, er vi blevet enig om at den nok skal sendes til check, for det er muligvis udgangstrioerne eller trafoerne.. men chancen for at 2 trafoer står af på samme tid, er usansyligt uheldigt. men uanset hva er jeg ikke selv meget for at måle og rode med den, der er over 400V dc på maskineriet, og får man et knald med den spænding så er det tilbage til stenalderen og hej hej..
men det er det jeg mener, der er ingen der lyser blåt, det blå svage blinken har jeg set også på den RF jeg har der virker, så det er jeg ikke nervøs for, men jeg ville da bare mene at rørene ikke burde gløde korrekt hvis trafoen er stået af.`!? og så er der kun trioerne og den ved jeg ikke helt er.. ;-) altså man skal jo lære så længe man lever.
men jeg har ikke flere ider til hva jeg kan gøre, så den må til repration.. men først må jeg have et tilbud omkring hva det løber op i. for efter hva jeg fik fortalt, er det som reglen ikke dyrt at få lavet, men hvis trafoerne er stået af så er det en dyr fornøjelse.
|